ستاره مس در بازی با گل گهر معتقد است بدشانسی باعث شد تا آنها 3 امتیاز شیرین برابر گل گهر را از دست بدهند.

رستمی: نباید به عنوان تیم لیگ یکی به ما نگاه شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، عارف رستمی بازیکن مس کرمان فصل خوبی را آغاز کرده است. او که در بازی با پیکان یک گل به ثمر رسانده بود، روز گذشته نیز ستاره تیمش برابر گل گهر بود اما با وجود به ثمر رساندن یک گل و دادن یک پاس گل، نتوانست زمینه ساز پیروزی تیمش باشد و سه امتیاز شیرین مسی ها برابر گل گهر، در دقیقه 92 از دست رفت.

رستمی درخصوص دیدار روز گذشته به خبرنگار ما گفت: بازی سنگینی بود که با اتفاقات زیادی همراه شد. ما خیلی خوب بازی کردیم، نکاتی که کادرفنی گفته بود را در زمین پیاده کردیم. دقیقا از همان راه هایی که به ما توصیه شده بود، گلزنی کردیم و همان نقاطی که به ما گفته شده بود مراقب باشیم، گل خوردیم. اگر در صحنه آخر کمی باتجربه تر کار می کردیم، می توانستیم به 3 امتیاز بازی دست پیدا کنیم ولی اینگونه نشد.

وی درباره اینکه دربی کرمان برخلاف سایر دربی ها پر گل بود، اظهار داشت: همانطور که گفتم، برد در چنگ ما بود. تیم ما بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. برابر تیمی که کادرفنی شناخته شده ای دارد، عملکرد خوبی را ارائه دادیم. 2 مرتبه پیش افتادیم ولی در وقت های اضافه هر دو نیمه، گل های تساوی را دریافت کردیم. فکر می کنم در این بازی تمرکز لازم را نداشتیم و بدشانس هم بودیم چرا که روی یک اتفاق و گل بخودی، پیروزی را از دست دادیم.

او درخصوص گلی که به ثمر رساند نیز اظهار داشت: خدا را شکر، تلاش بچه ها بود. نکاتی که کادرفنی گفتند را خیلی خوب در زمین پیاده کردیم. روی ارسال از جناحین تمرین کرده بودیم که به همین روش موفق به گلزنی شدم.

رستمی که پایه گذار گل شروین بزرگ بود نیز در این باره گفت: یک ضربه کاشته کنار زمین به دست آوردیم و آن را به روی دروازه ارسال کردم که شروین توانست به خوبی از آن استفاده کند. دوست داشتم این عملکرد به پیروزی ختم شود ولی این اتفاق رخ نداد.

رستمی در مورد اینکه آیا قرار است او پنالتی زن مس باشد، پاسخ داد: قراری گذاشته نشده، در آن بازی آقای حسین خانی تشخیص دادند من ضربه پنالتی را بزنم و خدا را شکر به گل تبدیل شد.

بازیکن مس درباره در اختیار داشتن بهترین خط حمله لیگ نیز اظهار داشت: شخصیت تیم ما اینگونه نیست که بگویید از لیگ دسته یک به لیگ برتر آمده است. ما ذهنیت بالایی داریم. روز گذشته در رختکن، آقای حسین خانی از این نتیجه عصبانی بود و بچه ها نیز از این نتیجه ناراحت شدند. گل گهر تیم کوچکی نیست، آنها بازیکنان با کیفیتی دارند. ضمن اینکه آقای قلعه نویی سرمربی این تیم است که در لیگ قهرمانی های متعددی را به دست آورده است.

او ادامه داد: ما برابر گل گهر دست و پا بسته نبودیم و در این مسابقه 2 مرتبه پیش افتادیم. نباید با ذهنیت تیم لیگ یکی به ما نگاه کنند. ما تاکنون 7 گل به ثمر رسانده ایم و مطمئنا این آمار بیشتر هم خواهد شد. تیم ما یک روحیه جنگندگی و خودباوری دارد. ما جوان و کم تجربه هستیم و اگر تجربه بیشتری داشتیم، مطمئنا می توانستیم از گلمان دفاع کنیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم. امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم.

رستمی درخصوص بازی هفته بعد با نساجی نیز گفت: نساجی تیم خوبی است و هواداران خیلی خوبی هم دارد. ما نیز تمام تمرکزمان را می گذاریم تا دست پر برگردیم. واقعا مس شکل تیمی خوبی دارد و بازیکنان جوان و باانگیزه هستند. کادرفنی نیز همین ویژگی را دارد و شب و روز تلاش می کنند. اگر بدشانس نبودیم، در جدول رده بندی وضعیت بهتری داشتیم. در بازی با استقلال نیز موقعیت چندانی به حریف ندادیم و حتی فرصت های ما خطرناک تر هم بود. باز هم می گویم که تجربه پایین باعث شد تا این امتیازات را از دست بدهیم. امیدوارم این مسائل برطرف شود و بچه ها در این 4 بازی تجربه لازم را به دست آورده باشند.