مجتبی حسینی این روزها تیم جوانش را به سخت ترین شکل ممکن برای دیدار با پرسپولیس آماده می‌کند.

مجتبی نمی‌خواهد جلوی یحیی کم بیاورد(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران بعد از عملکرد خوبی که در طول مسابقات لیگ بیست و یکم از خود نشان داد، با نمایش فوق العاده مقابل استقلال بیشتر از قبل نگاه‌ها را به سمت خود برگردانده و حالا بازیکنان و کادرفنی واجرایی این تیم امیدوارند در بازی آینده شان در لیگ برتر که مقابل پرسپولیس انجام می‌شود نیز بتوانند این عملکرد خوب را تکرار کنند.

تیم پیکان که امسال با ترکیبی کاملا جوان در لیگ برتر شرکت می‌کند، این روزها تمرینات آماده سازی خود را برای 6 هفته پایانی لیگ برتر به سخت ترین شکل ممکن زیر نظر مجتبی حسینی انجام می‌دهد.

حسینی در تعطیلی مسابقات برنامه های تمرینی دشوار و فشرده‌ای را برای شاگردانش طراحی کرده تا آنها به بهترین شکل برای مسابقه با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم آماده شوند.

پیکانی‌ها تا اینجای تعطیلات لیگ برتر دو بازی دوستانه با نفت آبادان ونفت مسجدسلیمان برگزار کردند که هردو بازی را با برد پشت سر گذاشتند و قرار است در ادامه روزهای تعطیلی لیگ دو بازی دوستانه دیگر هم انجام بدهند تا بازیکنان کاملا در شرایط مسابقه باشند و با آمادگی بالا در مصاف با پرسپولیس و بازیهای بعدی شان حاضر شوند.

مجتبی حسینی که چندین سال دستیار یحیی گل‌محمدی در تیم های مختلف بوده، حالا در کسورت سرمربی انگیزه زیادی برای تقابل با این مربی و پرسپولیس دارد و به همین خاطر امیدوار است تیمش بهترین عملکرد را در بازی با تیم دوم جدول رده بندی داشته باشد و نگاه تماشاگران فوتبال بار دیگر به سمت پیکان برگردد.