مسابقه پیکان و هوادار را می‌توان یکی از بازی های حساس هفته دهم لیگ برتر توصیف کرد.

این دربی حساس را قبل از جام جهانی تماشا کنید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه هواداران فوتبال ایران برای تماشای دربی بزرگ پایتخت میان استقلال و پرسپولیس باید تا بعد از جام جهانی 2022 صبر کنند، اما تماشای دربی کوچک تهران نیز می‌تواند قابل توجه باشد.

تیم های پیکان و هوادار به عنوان دو تیم پایتخت‌نشین عصر جمعه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و این بازی حساسیت ویژه‌ای برای دو تیم دارد.

پیکان که هفته گذشته یک تساوی ارزشمند در اهواز مقابل فولاد خوزستان به دست آورد، 10 امتیازی است و در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد. با توجه به نزدیکی اختلافات امتیازی در جدول شاگردان مجتبی حسینی برای بردن این مسابقه انگیزه زیادی دارند تا یک برد دلچسب را کسب کنند و در جدول صعودی قابل ملاحظه داشته باشند.

این در حالی است که هوادار هم با دو برد متوالی در دو هفته گذشته مقابل مس کرمان و ملوان امتیازات خود را به عدد 11 رسانده و آنها نیز در تلاش هستند با برد در مصاف با پیکان ضمن صعود در جدول از انتهای جدول فاصله بگیرند.

از سوی دیگر تقابل مجتبی حسینی و ساکت الهامی نیز در نوع خود قابل توجه است. دو مربی‌ای که برای موفقیت در بازی عصر جمعه نقشه کشیده‌اند و امیدوارند به هدف خود برسند.

با این شرایط به نظر می‌رسد دربی کوچک شهر تهران نیز با جذابیت‌ های ویژه ای همراه باشد و تماشاگران آن لذت واقعی فوتبال را تجربه کنند.