شاگردان فرزاد حسین خانی در روزی که خوشه طلایی بدون سرمربی و با امیدهایش به کرمان رفته بود چهار گل زد تا اختلافش با صدر را به حداقل برساند.

 حسین خانی و دعای صعود برای تحویل سال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های مهم هفته بیست و دوم مس کرمان میزبان خوشه طلایی ساوه بود. مس از همان دقیقه اول برای گلزنی روی سانترهای بلند تلاش می‌کرد و میل هجومی زیادی داشت. پس از چهل دقیقه خلق موقعیت‌های زیاد و زدن یک گل آفساید سرانجام سانترهای نارنجی‌پوشان به ثمر نشست و میلاد پورصف‌شکن با ضربه سر دروازه را باز کرد.

تاکتیک سانتر از جناحین در نیمه دوم هم ادامه یافت و امین جهان کهن در دقیقه 61 اختلاف را به دو گل رساند. حملات شاگردان حسین‌خانی تمامی نداشت و امیرحسین عسگری یک سوپر گل استثنایی به ثمر رساند. او با کنترل توپ و آوردن آن به بالا خود را در موقعیت زدن قیچی برگردان قرارداد و ساید زیباترین گل این فصل لیگ یک را به ثمر رساند.

بازیکنان میزبان که در وقت‌های تلف شده هم دست از حمله مقابل تیمی که نه سرمربی داشت و نه بازیکنان اصلی خود را در ترکیب می‌دید، بر نداشتند و مهرداد آوخ از فاصله‌ای دور در یک ضربه ایستگاهی گل چهارم را به نماینده ساوه زد. جشنواره گل کرمانی‌ها در روز شکست ملوان به پارس جنوبی و همچنین باخت غیرمنتظره آرمان گهر به ویستاتوربین شیرین‌تر هم شد.

با این اوصاف فاصله مس تا صدر جدول به یک امتیاز کاهش یافت و همچنین ایجاد شدن فاصله هفت امتیازی با آرمان گهر رده سومی، جذاب‌ترین پایان ممکن را برای مس رقم زد. هیچ بعید نیست که مس با این روند سال بعد در لیگ برتر به سومین نماینده کرمان تبدیل شود. کورس در بالای جدول با نتایج این هفته داغ‌تر شد و تیم‌ها با انگیزه بیشتری در سال جدید به میدان خواهند رفت.