مهدی طارمی فصل موفقی را در پورتو در حال سپری کردن است و با این روند قابل پیش بینی است در پایان فصل با پیشنهادات قابل توجهی مواجه شود.

مهدی طارمی و دست یابی به 3 عنوان بزرگ فردی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این پیشنهادات ممکن است منجر به پایان حضور مهدی طارمی در تیم پورتو منجر شود. آنهم در شرایطی که دو فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد. در صورت ادامه این روند و تکرار پیشنهادات اولین اتفاق محتمل فعال شدن بند فسخ 30 میلیون یورویی قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و در نهایت حضور این مهاجم در یک تیم جدید و البته بزرگ تر است.

اما نکته جالب در مورد عملکرد مهدی طارمی در این فصل از رقابت ها دست یابی به 3 جایزه بزرگ فردی است. او که تا به این جای کار در لیگ برتر پرتغال 13 گل زده و 11 پاس گل داده با زدن دو گل دیگر بهترین گلزن پورتو در فصل جاری مسابقات خواهد شد. هم اکنون این عنوان دراختیار دیاز است. او در جدول گلزنان لیگ برتر پرتغال 14 گل را به نام خود ثبت کرده و نمی تواند این عدد را ارتقاء دهد به این خاطر که در تعطیلات زمستانی اردوی تیم را ترک و به تیم لیورپول پیوست. حال مهدی طارمی امید اول پورتو در خط حمله است. در فصلی که به نظر می رسد شانس قهرمانی پورتو در لیگ برتر زیاد است چون 6 امتیاز با تیم اسپورتینگ فاصله ایجاد کرده است.

دو اتفاق محتمل دیگر در مورد مهدی طارمی دست یابی به عنوان موثرترین بازیکن لیگ برتر پرتغال است. به این خاطر که او تا به اینجای کار که 25 هفته از لیگ برتر پرتغال سپری شده و 9 هفته به پایان بازی ها باقی مانده 24 امتیاز به دست آورده با 13 گل زده و 11 پاس گل. جالب است بدانید مهدی طارمی و فابیو بهترین پاسورهای پورتو  در فصل جاری بازی ها محسوب می شوند. فابیو همانند مهدی طارمی تا به این جای کار 11 پاس گل داده است و مهدی طارمی این فرصت را دارد در بازی های آتی با خلق موقعیت گل های بیشتر عنوان بهترین پاسور پورتو را هم به خود اختصاص دهد. البته او که در حال حاضر با دخالت مستقیم در 24 گل پورتو موثرترین بازیکن تیمش هم بشمار می رود.

بهترین گل زن پورتو، بهترین پاسور پورتو و موثرترین بازیکن پورتو و لیگ برتر پرتغال سه عنوان فردی است که به نظر می رسد مهدی طارمی با ادامه این روند آنها را از آن خود خواهد کرد.