علیرغم شکست غیرمنتظره برابر مونزا، یوونتوس فعلا برنامه ای برای قطع همکاری با مکس آلگری نخواهد داشت.

تکلیف آینده آلگری در یوونتوس مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس پس از گذشت هفت بازی ابتدایی در رده هشتم جدول سری آ قرار داشته و از تنها دو پیروزی و چهار تساوی خود 10 امتیاز کسب کرده اند. آنها در حال حاضر هفت امتیاز کمتر از ناپولی و آتالانتا، صدرنشین های لیگ دارند و البته اوضاع در اروپا بهتر از این پیش نرفته است. یوونتوس در دو بازی اول در لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن و بنفیکا شکست خورده و بعید است با ادامه این روند امیدی به صعود به مرحله حذفی داشته باشد. اما علیرغم این شرایط نیز فعلا خبری از اخراج مکس آلگری نخواهد بود.

مائوریتزیو آریوابنه، مدیر باشگاه قبل از بازی مقابل مونزا به طور کاملا صریح اشاره کرد که تغییر مکس آلگری در شرایط فعلی، یک جنون مطلق است و برای اثبات حرفش، به سال های باقی مانده از قرارداد این سرمربی ایتالیایی اشاره کرد. آلگری حدود 9 میلیون یورو در هر فصل در تورین درآمد و تا سال 2025 با یوونتوس قرارداد دارد، بنابراین اخراج او اصلا برای یوونتوس راحت نخواهد بود و آنها باید رقمی در حدود 30 میلیون یورو به او غرامت بدهند.

همچنین نکته مهم دیگر، عدم وجود جانشینی متناسب با بودجه یوونتوس برای آلگری، در صورت قطع همکاری با اوست. انتصاب روبرتو دی‌زربی به عنوان سرمربی جدید تیم لیگ برتری برایتون در روز گذشته، باعث شد تنها گزینه منطقی برای یوونتوس نیز صاحب شغل شود و نباید فراموش کرد در این شرایط مالی توافق با نام هایی چون توماس توخل و زین الدین زیدان بسیار دشوار خواهد بود. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که باشگاه قبل از انجام هر گونه تغییر در کادر فنی، حداقل تا پایان جام جهانی صبر کند و اجازه بازگشت ستاره های مصدومی مانند فدریکو کیه‌زا و پل پوگبا را داده و بعد در مورد آینده مکس آلگری تصمیم بگیرد.