آنتونیو رودیگر و اورلین شوامنی، دو خرید جدید رئال مادرید فعلا جایی در ترکیب ثابت تیم نخواهند داشت.

تصمیم قطعی آنجلوتی؛ خریدهای جدید رئال روی نیمکت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تا به اینجای نقل و انتقالات توانسته اورلین شوامنی و آنتونیو رودیگر را جذب کند. به نظر نمی‌رسد رئال بازیکن جدیدی بخرد و تنها در صورتی‌که مارکو آسنسیو جدا شود، اقدام به جذب مهاجم جدید خواهد کرد.

رئال مادرید این روزها خود را برای بازی برابر آینتراخت فرانکفورت در سوپرکاپ اروپا آماده می‌کند. در این بازی شوامنی و رودیگر کار را از روی نیمکت شروع خواهند کرد و فعلا باید برای رسیدن به ترکیب ثابت صبر کنند. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، اخیرا در یک مصاحبه تایید کرد که برای سوپرکاپ روی ترکیب فصل گذشته خود حساب می‌کند. از نگاه او حضور در ترکیب ثابت، حق بازیکنانی است که فصل گذشته باعث موفقیت رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان شدند.

طبق گزارش مارکا، شوامنی و رودیگر، چند هفته ابتدایی لالیگا را هم از روی نیمکت شروع خواهند کرد. شوامنی برای رسیدن به ترکیب ثابت باید با کاسیمیرو رقابت کند و رودیگر نیز داوید آلابا و ادر میلیتائو را به‌عنوان رقیب پیش رو دارد. به هر دو بازیکن فرصت بازی خواهد رسید و باید از فرصتی که نصیب‌شان می‌شود، به بهترین شکل استفاده کنند. رئال برای جذب شوامنی 80 میلیون یورو به موناکو پرداخت کرد و رودیگر نیز به‌عنوان بازیکن آزاد به رئال پیوست. هر دو در بازی‌های پیش فصل توانستند نمایشی قابل قبول داشته باشند ولی فعلا جایی در ترکیب ثابت مربی ایتالیایی ندارند. هفته‌های آتی می‌تواند برای هر دو بازیکن تعیین کننده باشد.