ریو فردیناند، کاپیتان اسبق منچستریونایتد اطمینان دارد که با ادامه روند نیمکت نشینی های رونالدو، این بازیکن به زودی واکنشی جدی نشان خواهد داد.

رونالدو  نیمکت نشینی در یونایتد را تحمل نمی‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در پایان فصل گذشته وقتی منچستریونایتد با قرار گرفتن در رتبه ششم جدول لیگ برتر به کار خود پایان داد؛ کریستیانو رونالدو عصبانی و سرخورده بود. او فصل جاری شانس بازی در لیگ قهرمانان را ندارد و به همین دلیل بود که از شروع تابستان به مدیران یونایتد اطلاع داد که قصد دارد باشگاه را ترک کند. این اتفاق تاکنون رخ نداده و او همچنان بازیکن یونایتد است.

رونالدو در اردوی پیش فصل یونایتد غایب بود و پس از گذشت چهار هفته از لیگ برتر نیز نتوانسته درخشش گذشته را تکرار کند. در سه بازی برابر برایتون، لیورپول و ساوتهمپتون، رونالدو روی نیمکت بود و نیمه دوم فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. 

ریو فردیناند، کاپیتان اسبق یونایتد معتقد است که رونالدو نیمکت‌نشینی را تحمل نخواهد کرد و با ادامه این روند، او به‌زودی واکنشی جدی نشان خواهد داد:« اینکه رونالدو می‌ماند یا می‌رود را هیچکس نمی‌داند اما من با شناختی که از رونالدو دارم، می‌دانم که او دیر یا زود از نیمکت‌نشینی عصبانی خواهد شد. این بحث که اکنون چه کسی جلوتر از او در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد؛ فراموش کنید. برای او فعلا تنها چیزی که اهمیت دارد این است که در ترکیب اصلی نیست.»

فردیناند ادامه داد:« رونالدو با توجه به افتخارات زیادش و کارهایی که در دوران فوتبالش انجام داده، نمی‌تواند بپذیرد در تیمی که در لیگ قهرمانان هم حضور ندارد، بازیکن ثابت نباشد. نمی‌توانید از رونالدو انتظار داشته باشید که در سن 37 سالگی تغییر کند. رونالدو با همه انتقادهایی که از او می‌شد، فصل گذشته 24 گل زد. کدام بازیکن فعلی یونایتد می‌تواند حتی نزدیک به این آمار گلزنی شود؟»