تعجب و حیرت رافائل لیائو از لهجه انگلیسی جیمی کار اگر که در پایان بازی دیشب میلان و ناپولی در حال مصاحبه با او بود به یکی از حاشیه‌های جذاب دیدار دیشب دو تیم تبدیل شده است.

عجیب‌ترین مصاحبه CL: دردسر لهجه لیورپولی برای لیائو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، میلان دیشب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه ناپولی مقابل این تیم به تساوی 1-1 رسید و با توجه به پیروزی 1-0 در بازی رفت موفق شد به نیمه‌نهایی صعود کند. رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، یکی از درخشان‌ترین بازیکنان میلان در این مسابقه بود که نقش مهمی در موفقیت روسونری داشت.

در جریان گل میلان که در دقیقه 43 توسط ژیرو به ثمر رسید لیائو مهم‌ترین نقش را داشت و با به هم ریختن مدافعان میلان ژیرو را صاحب موقعیت گلزنی کرد.

در پایان مسابقه لیائو در مقابل دوربین شبکه CBS قرار گرفت تا به سوال‌های کارشناسان این شبکه جیمی کاراگر، تیری آنری و میکا ریچاردز پاسخ دهد. به محض شروع به حرف زدن جیمی کاراگر، لهجه لیورپولی او برای لیائو بسیار عجیب بود و همین صحنه‌های جالبی را در پخش زنده ایجاد کرد.

ابتدا میکا ریچاردز به زبان ایتالیایی به رافائل لیائو خوش‌آمد گفت. ریچاردز که سابقه یک فصل بازی در ایتالیا به عنوان بازیکن قرضی در فیورنتینا را دارد تا حدودی به زبان ایتالیایی مسلط شده است. دیگر کارشناس شبکه، تیری آنری، هم با ترکیبی از فرانسوی و انگلیسی با لیائو صحبت کرد.

اما وقتی نوبت به جیمی کاراگر رسید مصاحبه لیائو با او جالب شد. ستاره پرتغالی میلان به هیچ وجه نمی‌توانست لهجه لیورپولی کاراگر را تشخیص بدهد و منظور او را متوجه بشود. کاراگر ابتدا پرسید: "رافائل، تقریبا قطعی شده که رقیب بزرگ شما اینتر هم به نیمه‌نهایی راه پیدا خواهد کرد. از اینکه رقیب همشهری شما در نیمه‌نهایی است خوشحالی یا ناراحت؟"

لیائو که چشم‌هایش از تعجب گرد شده بود در پاسخ گفت: "متوجه نشدم، می‌شود تکرار کنید لطفا؟"

کاراگر که سعی داشت پیامش را منتقل کند این بار با لحن شمرده‌تر گفت: "در استودیو هم همین مشکل را داریم! اینترمیلان فردا بازی دارد ... اینترناتزیوناله ... دوست داری با آنها در نیمه‌نهایی بازی کنی؟"

لهجه کاراگر، قیافه تعجب‌زده رافائل لیائو، و شمرده شمرده صحبت کردن ستاره سابق لیورپول باعث شد تیری آنری و میکا ریچارد به خنده بیفتند و صدای قهقهه آنها فضا را پر کند. میکا ریچاردز آنقدر خندید که حتی در پایان مسابقه در تصاویر تلویزیونی مشخص بود از شدت خنده اشکش درآمده است.