با وجود حساسیت های دربی برای استقلال، با توجه به حضور در صدر و تلاش برای تکرار قهرمانی ریکاردو ساپینتو زندگی عادی خود را سپری می کند.

خنده‌های ساپینتو پای کیک تولد آقای دکتر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو ساپینتو بعد از تمرین ریکاوری بازی با هوادار و در روز استراحت به مجموعه ورزشی انقلاب رفت تا تنیس بازی کند و دیروز هم در حاشیه تمرین استقلال در مراسم تولد یکی از افراد تیم پزشکی خندان تر از همه بود!

با همه شور و هیجانی که از ریکاردو ساپینتو در کنار خط برای بردن می بینیم او به وقتش از ته دل می خندد تا همان طور که با برد لحظاتی خوبی برای تیم می سازد، فضای سخت تمرینی را برای شاگردان و اعضای کادرش جذاب کند تا همه با هم برای رسیدن به یک هدف تلاش کنند و بجنگند.

اوج کار ریکاردو ساپینتو در هفته های اخیر بود که با وجود مشکلات مالی و مدیریتی خطاب به شاگردانش گفت: وظیفه ما این است در این روزهای سخت همه توان خود را برای تیم بگذاریم و به خاطر تماشاگران برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر تلاش کنیم و آنوقت است که راه های قانونی برای رسیدن به مطالبات وجود خواهد داشت. در حالی که ممکن است فرصت قهرمانی در لیگ برتر با کم کردن تلاش به بهانه مشکلات مالی از دست برود.