با اعلام رسمی باشگاه استقلال سرانجام پس از ماه‌ها پرونده بدهی این باشگاه به سرمربی ایتالیایی بسته شد.

رسمی: بزرگ‌ترین بدهی تاریخ استقلال پرداخت شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" در حالی که طی روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی جلسه مدیران باشگاه استقلال و بانک شهر جهت اخذ وام مطرح بود و در نهایت روز گذشته مدیران این باشگاه از پرداخت قریب‌الوقوع مبلغ به سرمربی ایتالیایی داده خبر دادند، لحظاتی قبل کانال رسمی باشگاه استقلال خبری را منتشر کرد و بسته شدن پرونده استراماچونی را به صورت رسمی اعلام کرد.

در ادامه متن منتشرشده توسط کانال رسمی باشگاه استقلال را می‌خوانید؛

با تلاش‌ها و پیگیری‌های حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، طبق اعلام بانک شهر به مدیریت باشگاه، مطالبات آندره‌آ استراماچونی، لئوناردو پادوانی و باشگاه الشباب الاهلی به کارگزاری این بانک در قطر و امارات و همین‌طور مطالبات احمد موسوی به حساب او پرداخت شده است.

با همکاری و مساعدت بانک شهر، مطالبات سه طلبکار خارجی باشگاه استقلال، ظهر روز گذشته به حساب کارگزاری این بانک در امارات و قطر واریز شد تا انتقال پول از این حساب‌ها، به حساب طلبکاران مذکور انجام شود.

حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، همچنین از تلاش‌ها و همکاری‌های صمیمانه دکتر سجادی، وزیر محترم ورزش و جوانان، دکتر خاندوزی، وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، دکتر فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس، دکتر پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، دکتر قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، دکتر احمدی، مدیرعامل بانک شهر و همکاران ایشان در این راستا تقدیر و تشکر کرد.