رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی نایب قهرمانی تیم ملی بانوان ایران را در رقابت های روی یخ آسیا تبریک گفت.

قالیباف، نایب قهرمانی بانوان هاکی روی یخ ایران در آسیا را تبریک گفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی نایب قهرمانی تیم ملی بانوان ایران را در رقابت های روی یخ آسیا تبریک گفت.

در متن پیام محمد باقر قالیباف آمده است: کسب موفقیت‌های غرورآفرین بانوان ورزشکار کشورمان در رقابت‌های آسیایی هاکی روی یخ و همچنین فوتسال ناشنوایان موجب شادی و مباهات گردید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام افزود: دختران و بانوان افتخارآفرین ایران‌ اسلامی همواره با شایستگی، توانمندی‌های خود در عرصه‌های مختلف بین‌المللی را با حضوری درخشان جلوه‌گر ساخته و به سکوهای افتخار دست یافته‌اند.

وی در این پیام خاطرنشان کرد: ضمن عرض تبریک این نتایج به‌ جامعه‌ ورزشی‌ بانوان، بازیکنان، سرپرستان و کادر فنی این تیم‌ها، امیدوارم همواره شاهد پیروزی‌ و سرافرازی دختران و زنان کشورمان در عرصه‌های مختلف باشیم.

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان کشور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا که به میزبانی بانکوک برگزار شد، پس از شکست تیمهای هند، کویت و قرقیزستان درمرحله مقدمانی و غلبه بر تیمهای امارات و سنگاپور در مرحله حذفی در دیدار فینال مقابل تایلند میزبان مسابقات قرار گرفتند و به رغم شایستگی با نتیجه ۳ بر یک متوقف شده و به مقام نایب قهرمانی آسیا رسیدند.

همچنین مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتسال ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، با صعود تیم فوتسال ایران به فینال به اتمام رسید.