با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.

 جام جهانی 2022: آخرین اخبار ایران و حریفانش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش"ورزش سه"، تیم ملی حالا سومین حضور پیاپی در جام جهانی را تجربه می‌کند. حضور در گروه B مسابقات و جدال با تیم‌های قدرتمندی مثل انگلیس، آمریکا و ولز انگیزه شاگردان کارلوس کی‌روش را برای کسب موفقیت و البته تاریخ‌سازی بیشتر از قبل کرده است.

بازیکنانی که اکثرا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم حضور داشتند و حالا با سابقه‌ای بیشتر و البته تجربه‌ای بهتر به دنبال اتمام کار نیمه تمام خود هستند.

تیم ملی ایران امروز (۲۹ آبان) آخرین جلسه تمرینی خود قبل از بازی با انگلیس را در کمپ تمرینی الریان برگزار می‌کند. کنفرانس خبری کارلوس کی‌روش و یکی از بازیکنان تیم ملی نیز از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می‌شود.

هر چه به شروع جام جهانی نزدیک می‌شویم، اخبار و حواشی پیرامون تیم ملی نیز افزایش پیدا می‌کند. اخباری که قطعا تا پایان جام جهانی برای هواداران فوتبال‌دوست جذاب خواهد بود.

اینجا در "ورزش سه" با اتفاقات ویژه و رویدادهای مربوط به تیم ملی ایران در کنار شما خواهیم بود:

 پوشش زنده خبری

30 آبان 1401 ساعت 13:53

ساخت ۱۴ کاپ بزرگ جام جهانی و نصب در میدان آزادی و توزیع در سایر مناطق از جمله اقداماتی بوده که شهرداری تهران برای شروع جام جهانی و حضور ایران در مسابقات انجام داده است

30 آبان 1401 ساعت 13:50

آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدارس شیفت عصر شهر تهران امروز دوشنبه ۳۰ آبان با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و انگلیس، ساعت ۱۶:۳۰، ۴۰ دقیقه قبل از شروع بازی، تعطیل می‌شوند.

30 آبان 1401 ساعت 13:32

علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال با پیش‌بینی نتایج ایران در گروه B گفت: من فکر می‌کنم مقابل آمریکا شانس داشته باشیم. ولز تیم بسیار سختی است و کمتر از انگلیس نیست، ولی ممکن است قدرت ایران بالاتر از ولز باشد. خوشبختانه کی‌روش این اعتماد به نفس را در تیم ملی ایران ایجاد کرده است. او کارش را بلد است و تیم‌های مقابل را می‌شناسد. من فکر می‌کنم نمایش خوبی داشته باشیم. این که از گروه صعود کنیم یا نه، چندان مهم نیست اما ارائه بازی‌های خوب اهمیت بالایی دارد.

30 آبان 1401 ساعت 12:46

علی موسوی، پیشکسوت فوتبال ایران درباره تقابل تیم ملی ایران مقابل انگلیس در گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت:  تیم ملی در بازی با انگلیس، روی کاغذ از پیش باخته است چون فاصله فوتبالی‌مان با آن‌ها زیاد است و با توجه به شرایط فوتبال ایران و لغو اردوهای تدارکاتی و تعویض سرمربی، نباید انتظار زیادی داشته باشیم. برخی‌ها انتظار دارند که انگلیس را ببریم اما ما بازی سختی در پیش داریم.

30 آبان 1401 ساعت 12:42