هری کین، ستاره تیم ملی انگلیس، معتقد است که جایگاه این تیم فشار بر روی بازیکنانش را افزایش داده است.

هری کین: انگلیس مدعی قهرمانی جام جهانی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس در چند تورنمنت اخیر شامل جام جهانی 2018 روسیه و همچنین یورو 2020 عملکرد خوبی تحت هدایت گرت ساوت‌گیت از خود ارائه کرده است. 

با این حال، آنها همیشه در برداشتن قدم آخر مشکل داشتند و در جام جهانی 2018 نتوانستند از نیمه نهایی صعود کنند و در یورو 2020 نیز در دیدار فینال در ورزشگاه خانگی خودشان در ضربات پنالتی برابر ایتالیا شکست خوردند تا دست‌شان از جام قهرمانی کوتاه بماند. 

هری کین درباره شرایط  این تیم در جام جهانی 2022 قطر به دیلی میل گفت:« فکر می‌کنم شرایط کمی فرق کرده است. ما در طول این سال‌ها به یک نیمه نهایی و یک فینال رسیدیم. حالا به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی به این رقابت می‌آییم و این یعنی فشار و مسئولیت بیشتری روی دوش ما قرار دارد.»

کاپیتان سه شیرها با تمجید از عملکرد این تیم اظهار داشت:« ما توانستیم در طول چهار سال گذشته بر موانع بسیاری غلبه کنیم. ما تاریخ خودمان را با دست خودمان رقم زدیم. من واقعا به این بازیکنان اعتماد دارم. هنوز باید در بسیاری از پست‌ها پیشرفت کنیم و می‌توانیم بهتر باشیم اما در مجموع از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستیم.»

این ستاره انگلیسی در ادامه درباره شرایط بازی در جام جهانی اضافه کرد:« ما در کل یورو 2020 هیچ شکستی نداشتیم اما ضربات پنالتی به خواست ما پیش نرفت. این نشان می‌دهد که ما توانایی مدیریت فشار را داریم. ما در جام جهانی باید قدم بعدی را برداریم. با این حال هدف ما حضور در این مسابقات و ارائه علمکرد خوب برای کسب جام قهرمانی است. هدف ما این است.»