مارکوس راشفورد و جسی لینگارد تصمیم خودشان برای جدایی از منچستریونایتد را تغییر داده‌اند.

با حضور تن‌هاخ؛ راشفورد و لینگارد در یونایتد می‌مانند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد چند روز قبل اعلام کرد که اریک تن هاخ پس از پایان فصل جاری هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت. 

حضور این مربی هلندی در اولدترافورد گمانه‌زنی‌های بسیاری را به همراه داشته و بسیاری مدعی شدند که بعضی از بازیکنان این تیم با حضور او از یونایتد جدا شده اما بعضی دیگر تصمیم‌شان برای جدایی از این تیم را تغییر خواهند داد.

یکی از کسانی که زمزمه ترک اولدترافورد از سوی او به گوش می‌رسید راشفورد بود که از شرایطش در این تیم رضایت چندانی نداشت اما به نظر می‌رسد که تن‌هاخ به او اطمینان داده که فرصت کافی برای حضور در میدان و نشان دادن توانایی‌هایش را به او خواهد داد. 

این موضوع اهمیت بسیاری برای این مهاجم 24 ساله دارد، چرا که جام جهانی 2022 قطر در پاییز سال جاری برگزار خواهد شد و او نمی‌خواهد فرصت همراهی با تیم ملی انگلیس را از دست بدهد. 

شرایط برای لینگارد نیز تا حد زیادی شبیه به راشفورد است، چرا که این بازیکن هم تصمیم گرفته از تصمیمش برای جدایی از جمع بازیکنان یونایتد صرف‌نظر کند. روزنامه سان مدعی شده که تن‌هاخ صحبت‌هایی را با این بازیکن نیز انجام داده و او را متقاعد کرده که فرصت بازی تحت هدایت این مربی را خواهد داشت. 

هر دوی این بازیکن این فصل شرایط سختی را تجربه کردند و حضور رالف رانگنیک روی نیمکت نیز کمکی به آنها  نکرد، چرا که این مربی آلمانی ترجیح می‌داد از بازیکنانی چون جیدون سانچو و آنتونی الانگا در ترکیب تیمش استفاده کند.