جلد روزنامه سان انگلیس که سروصدای زیادی را به پا کرد، حالا روی دیوار دفتر کار دراگان اسکوچیچ دیده می‌شود.

عکس جنجالی از اتاق کار اسکوچیچ (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، یک روز پس از قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود که روزنامه سان در واکنش به هم‌گروهی انگلیس با تیم ملی ایران، تیتر یک خود را به شکلی عجیب به خوشحالی بابت هم‌گروهی با ایران اختصاص داد و با استفاده از تصویر هری کین، کاپیتان و مهاجم این تیم نوشت: «به ایران خوردیم، خداراشکر!»

این جلد از سوی روزنامه معروف لندنی توجه بسیاری را به خود جلب کرد و در ایران نیز مورد اعتراض گروهی از طرفداران فوتبال قرار گرفت و البته بازیکنان تیم ملی هم کم و بیش به آن واکنش نشان دادند و از توان تیمی خود برای رویارویی با انگلیس گفتند.

اما حالا انتشار تصویری از اتاق کار دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی، نشان می‌دهد که او باوجود عدم اظهارنظر در مورد جلد روزنامه سان، توجه ویژه‌ای به آن نشان داده است.

در این اتاق، پشت سر سرمربی تیم ملی نقشه ایران دیده می‌شود و اسکوچیچ با لوگوی تیم‌ها، نقشه جغرافیایی فوتبال ایران را تشکیل داده و البته یک پرینت از تیتر تحقیرآمیز روزنامه سان را هم در گوشه‌ای از نقشه قرار داده تا همیشه جلوی چشمش باشد.

سرمربی تیم ملی به شکلی جالب این جلد علیه تیمش را به دیوار اتاق کارش چسبانده تا همیشه آن را جلوی چشم داشته باشد.

این اقدام جنجالی در حالی انجام شده که اسکوچیچ معمولا شخصیت آرام و به دور از جنجالی را از خود نشان داده اما حالا تیتر روزنامه انگلیسی علیه تیم او و شاگردانش به حدی برایش سنگین بوده که یک نسخه از آن را چاپ کرده تا احتمالا هر موقع که آن را دید، با خستگی ناپذیری و جدیت بیشتری کار را دنبال کند.

روزنامه سان یک روز پس از قرعه کشی تیتر یک خود را به شکرگزاری از هم‌گروهی با ایران اختصاص داد.

دراگان اسکوچیچ این روزها در ایران مشغول برنامه‌ریزی برای مسیر آماده‌سازی ایران تا جام جهانی است و آنطور که مسئولان فدراسیون فوتبال گفته‌اند، به دلیل مشکلات مالیاتی فدراسیون، امکان خروج از ایران را ندارد.

تیم ملی که با هدایت اسکوچیچ به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کرد، در این رقابت‌ها با انگلیس، برنده پلی آف اروپا و ایالات متحده آمریکا دیدار می‌کند.