جورجو کیه‌لینی، مدافع کهنه‌کار یوونتوس، احتمال جدایی از این تیم در تابستان پیش‌رو را رد نکرد.

تردید کیه‌لینی درباره آینده: باید شرایط را بررسی کنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیه‌لینی با یوونتوس در تابستان سال 2023 به پایان می‌رسد اما به نظر می‌رسد که این بازیکن تصمیم دارد زودتر از این موعد از تیمش جدا شود. 

حذف تیم ملی ایتالیا از مسابقات پلی‌آف جام جهانی 2022 قطر و عدم حضور این تیم در این رقابت‌ها باعث شده که این مدافع کهنه‌کار به فکر ترک رقابت‌های لیگ ایتالیا و بازی در لیگ فوتبال آمریکا در سال‌های پایانی فوتبالش باشد. 

هرچند بسیاری از منابع خبری ایتالیایی مدعی شده‌اند که احتمال دارد این بازیکن حتی راهی لیگ آمریکا هم نشود و در پایان فصل جاری از دنیای فوتبال خداحافظی کند. 

کیه‌لینی روز دوشنبه در مراسم افتتاح آژانس جدید داویده لیپی حضور پیدا کرد و در پاسخ به سوالی درباره تصمیمش برای آینده به خبرنگاران گفت:« من از این روزها لذت می‌برم و بسیار خوشحال هستم. باید همه چیز را برای آینده به خوبی بررسی و ارزیابی کنم. در عین حال به بازی‌های پیش‌رو هم فکر می‌کنم و سعی دارم از آنها لذت ببرم.»

لیپی در طول دوران فوتبال این بازیکن تنها نماینده و مدیر برنامه او بوده و پسر مارچلو لیپی، سرمربی سرشناس ایتالیایی، است. او نیز چند هفته قبل اعلام کرده بود که کیه‌لینی هنوز تصمیمی درباره آینده‌اش نگرفته و پس از بررسی تمامی جوانب در پایان فصل تصمیمش را علنی خواهد کرد. 

کیه‌لینی 17 فصل در یوونتوس بازی کرده و تنها بازیکن دوران طلایی است که درهر 9 قهرمانی این تیم در سری A حضور داشته است. او 554 بازی با پیراهن یووه انجام داده و 19 جام قهرمانی به دست آورده است.