جوخه‌های ترور امید علیه نشاط مردم فعال‌اند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روزنامه کیهان نوشت: براندازان و تجزیه‌طلبانی که در آنسوی آبها مشغول خوشگذرانی‌اند به کوچک‌ترین لبخندی از سوی مردم ساکن ایران واکنش عصبی نشان می‌دهند. از نظر آنان مردم نباید خوشحال باشند چرا که دشمنان ایران نتوانستند به اهدافشان برسند.

روزنامه کیهان در این خصوص با اشاره به برگزاری جشن غدیر نوشته: ملت ما دشمنانی عنود دارد. دشمنانی که حال و روز خوبی ندارند و در میانه پریشان حالی، از این که ملت ایران را پرنشاط ببینند، دو‌چندان کلافه می‌شوند. 

مشکلات و مضیقه‌ها کم نیست. دشمنان هم در جنگ اقتصادی و جنگ اعصاب کم نمی‌گذارند. اما مشکلات و معارضه‌ها، باعث نشده که مردم در تعظیم شعائر کم بگذارند.

 بر دشمن حَرَجی نیست که از این حضور میدانی و نشاط اجتماعی دردش بیاید. عجیب آن است که برخی نشریات داخلی، از جلوه ایمان و امید و همدلی ملت ایران ناخرسند شوند و در سانسور، همان‌گونه رفتار کنند که مثلا BBC و VOA یا اینترنشنال صهیونیست رفتار می‌کنند.

جریان سیاسی و رسانه‌ای نفاق، دشمن شادی ملت ایران است، چون ماموریت دارد «انگیزه و امید و نشاط» -پیشران پویش عمومی پیشرفت- را هدف بگیرد. برخی از این عناصر نگون‌بخت، مقارن اغتشاشات پارسال مدعی شدند مردم باید قیافه عزادار به خود بگیرند و مطلقا شادی نکنند! گفتند سیاه بپوشید و

کسب و کار‌ها و بازار و اقتصاد را به تعطیلی بکشانید؛ اگرهم تیم ملی در جام جهانی گل زد و پیروز شد، یا شب یلدا و عید نوروز فرارسید، مطلقا شادی نکنید!