از بین بردن تمامی چروک های صورت با یک میوه تابستانی | بدون هزینه بوتاکس صورتت رو جوان و شاداب کن

فواید طالبی برای پوست: رسیدگی به پوست یکی از کارهای مهمی است که هرگز نباید آن را فراموش کنید چرا که نقش موثری در زیبایی شما دارد. پوست زیبا و شاداب نشانه از توجه شما به بدن تان است و اینکه برای پوست خود اهمیت قایل می شوید. گاهی با کمک چند ترفند ساده و میوه می توانید این شادابی را به پوست خود هدیه بدهید. طالبی از آن میوه‌هایی است که برای پوست مثل یک معجزه است.

کدخبر : 4135
سایت سرگرمی روز :

فواید طالبی برای پوست: رسیدگی به پوست یکی از کارهای مهمی است که هرگز نباید آن را فراموش کنید چرا که نقش موثری در زیبایی شما دارد. پوست زیبا و شاداب نشانه از توجه شما به بدن تان است و اینکه برای پوست خود اهمیت قایل می شوید. گاهی با کمک چند ترفند ساده و میوه می توانید این شادابی را به پوست خود هدیه بدهید. طالبی از آن میوه‌هایی است که برای پوست مثل یک معجزه است.

فواید طالبی برای پوست را اگر بدانید، حتماً از آن برای مشکلات پوستی خود کمک می‌گیرید. طالبی یک میوه آبدار و خوشمزه تابستانی است که فواید بی‌شماری برای پوست و سلامت بدن دارد. از مهم‌ترین خواص طالبی برای پوست می‌توان به تولید کلاژن طبیعی پوست و همچنین محافظت از پوست در برابر آسیب‌های نور خورشید اشاره کرد. همراه ما باشید.

فواید طالبی برای پوست

فواید طالبی برای پوست مثل آبرسانی پوست

فواید طالبی برای پوست، یکی از مهم‌ترین فواید طالبی برای پوست آبرسانی کردن آن است. طالبی دارای مقادیر زیادی ویتامین K و E است؛ بنابراین همین ویتامین‌ها باعث سلامتی و شادابی پوست شما می‌شود. برای اینکه این میوه پوستتان را آبرسانی کند هم می‌توانید به‌صورت ماسک از آن استفاده کنید و هم آن را میل کنید.

فواید طالبی برای پوست مثل جوان‌سازی پوست

یکی دیگر از فواید طالبی برای پوست جوان‌سازی پوست شما است که بسیاری از افراد به دنبال این مورد هستند. طالبی دارای ویتامین B، کولین و بتائین است به همین جهت نقش مؤثری بر بازسازی و جوان شدن پوست دارد. حتماً از طالبی استفاده کنید تا باعث جوان‌سازی پوستتان شود.

جلوگیری از چین‌وچروک پوست

یکی از مهم‌ترین فواید طالبی برای پوست ازبین‌بردن چین و چروک‌های پوست است. اسیدفولیک موجود در طالبی باعث بازسازی سلول‌های پوست شده؛ بنابراین چین‌وچروک را از بین می‌برد. این میوه سرشار از ویتامین C است و جلوی آسیب رادیکال‌های آزاد به پوست را می‌گیرد. استفاده از طالبی می‌تواند از پیری پوست جلوگیری کند؛ بنابراین اگر دوست ندارید زود پیر شوید و با پوستی چروک زندگی را ادامه دهید حتماً در رژیم روزانه خود از طالبی استفاده کنید.

زیباتر شدن پوست

و در آخر این میوه خوشمزه و آبدار باعث زیباتر شدن شما و همچنین پوستتان می‌شود. دیگر چه می‌خواهید هرچه سریع‌تر از این میوه عالی استفاده کنید.

 زاویه سازی فک یا زاویه فک، به میزان انحنای خط فک در صورت اشاره دارد. این زاویه نسبت میان خطوط خط فک و خط مشخصی مانند خط پایانی لبه فک یا خط رسیدن فک به گونه است.

زاویه سازی فک که به روش های مختلف جراحی و غیر جراحی انجام می شود، می‌تواند شکل صورت را تغییر دهد و زیبایی صورت را تحت تأثیر قرار دهد. یکی از تکنیک های ساده زاویه دار کردن فک، ترفندهای آرایشی است که معمولاً در آرایش حرفه‌ای و آرایشگری استفاده می‌شود تا صورت را به شکلی متناسب و زیبا تر به نظر برساند. با ما همراه دنیای مد باشید تا چند ترفند ساده از زبان آرایشگران را برایتان بگوییم.

زاویه سازی فک با کانتورینگ صورت

کانتورینگ صورت یک تکنیک آرایشی است که با استفاده از تیره و روشن کردن بخش‌های مختلف صورت، ویژگی‌های صورت را تاکید یا آن‌ها را تضعیف می‌کند. این تکنیک معمولاً با استفاده از رژلب، کانسیلر، پودر و براش‌های آرایشی انجام می‌شود. کانتورینگ صورت می‌تواند ظاهری باریک‌تر، تناسب‌دارتر و تعریف شده‌تر به چهره بدهد. این تکنیک در صنعت آرایش حرفه‌ای، فیلم‌سازی، عکاسی و حتی در استفاده روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زاویه سازی صورت، کانتورینگ اولین مرحله در ایجاد خط فک برجسته است. برای داشتن یک خط فک طبیعی واقعی، بسیار مهم است که کانتورهای خود را در مکان‌های مناسب اعمال کنید. هنگام کانتورینگ خط فک، از رنگ پودر یا کرمی استفاده کنید که یک یا دو درجه روشن‌تر از رنگی استفاده شده برای استخوان گونه یا بینی خود باشد.

کانتور را از لبه فک خود شروع نکنید؛ بهتر است از پشت گوش خود آغاز کنید تا ظاهری طبیعی بوجود آورید. با استفاده از یک برس، کانتور را با حرکات کوتاه و به سمت پایین تا وسط چانه خود محو کنید و این فرآیند را در سمت دیگر فک خود تکرار کنید.

استفاده از پودر گریم

زاویه سازی صورت، کرم‌ها و پودر‌های گریم برای برجسته‌سازی و تعریض استخوان گونه، بینی و خط فک استفاده می‌شوند. اگر هدف شما ایجاد یک خط فک حرفه‌ای و ظریف است، حتماً از کرم و پودر گریم برای این منظور استفاده کنید.

زاویه سازی فک با هایلایتر

هایلایت کردن نیز به اندازه کانتورینگ برای دست‌یابی به خط فک مطلوب بسیار مهم است. ترکیب تیرگی کانتور با هایلایتر باعث جذب توجه به خط فک شما می‌شود و آن را به صورت واضح و مشخص نمایان می‌سازد.

زاویه سازی صورت، حتماً از یک هایلایتر بدون براقیت استفاده کنید. هایلایتری که رنگی نزدیک به رنگ طبیعی پوست صورت شما دارد، بهترین نتیجه را برای ایجاد خط فک به ارمغان می‌آورد.

استفاده نکردن از براق کننده ها

هیچ فردی به طور طبیعی خط فکی براق ندارد. استفاده از شاینر یا براق کننده برای ایجاد خط فک، به عنوان یک ترفند، کاملاً نامناسب است. برخی از محصولات آرایشی که در حالت طبیعی شاین ندارند، اما در معرض نور برق می‌زنند؛ بنابراین اگر مطمئن نیستید که یک محصول براق یا مات است، قبل از خرید آن، لیست مواد تشکیل دهنده آن را بررسی کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • زهره حسینی تبار
    10

    فواید میوه ها برای پوست سطحی و موقتی هست هیچ وقت این ماسک ها جلوی روند پیری رو نمیگیره. فقط بعد از استفاده پوست همون موقع کمی صاف تر به نظر میاد و بعدش باز مثل قبل خواهد بود. کل سلبریتی های دنیا با پولهای کلان که خرج میکنند نمیتونند جلوی پیری رو بگیرند. فقط عملهای خطرناک کشیدن پوست هست که تا حدودی صورت جوانتر میشه که اینم یک پروسه خطرناک و تهاجمی هست.پس اینقدر چرت و پرت تحویل بشر ندید!

  • نسیم
    9

    😒😒😒😒😒

  • ناشناس
    3

    اره منم قبول دارم تغذیه بهترین روش برا جلوگیری از چروک هستش

    • Amin
      0

      😊

  • ناشناس
    9

    خداوکیلی ما پول نداریم طالبی بگیریم بخوریم اونوقت بمالیم ب خودمون
    اگه گیر بیاد پوستشم میخوریم

    • ناشناس
      2

      ایول

  • ناشناس
    4

    خیلی عااالی بود واقعا

    • دخی غم زده😔
      6

      واکی راست میگی عزیزم

  • ناشناس
    6

    خب داخل پوستش به صورتمون بمالیم یا خود میوه شو یا بخوریم. حالا چکار باید بکنیم؟

  • مسعود
    8

    تمام چین و چروک ها و پیری زودرس به علت استرس و اضطراب و بدبختی هایی است که امروزه گرفتاریم

    • ناشناس
      6

      زمان قدیم یکی که به ۵۰ سالگی می رسید کم کم خودش رو آماده ی مرگ می کرد ولی الان در ۵۰ سالگی تازه اول لذت از زندگی هست.

  • ناشناس
    2

    طالبی اگه میتونست کاری کنه ی فکری بحال پوست خودش میکرد که همش چین و چروکه

    • ناشناس
      7

      وای خدا مردم از خنده

    • ناشناس
      4

      فقط آرامش درمان پوستِ خوب و بدون چین و چروکه

  • ناشناس
    2

    سلام خوبی عزیزم خانواده خوبن سلام خوبی من تو

  • ناشناس
    8

    والا ماهم فقط میتونیم طالبی رو بو بکشیم چه برسه بخوریم ....

  • Nassim
    5

    من عاشق ملت همیشه در صحنه ام با نظراشون
    چه طالبی بزنن چه بخورن
    چه پوست چروک داشته باشن چه صاف
    مرسی که انقدر باحالید مردم از بس خندیدم

    • دخی غم زده😔
      2

      راست میگی 😂

    • ناشناس
      2

      لبت همیشه خندون.🇮🇷

  • میکی
    0

    سلام طالبی چیه....من فقط گوجه خیار دوست دارم

  • ناشناس
    1

    کسی رو میشناسم که جالیز طالبی داره و هرسال کلی طالبی خورده بهتر که نشده هیچ خیای هم پوستش داغونه
    خوددون رو کشتین انقدر هذیون نوشتید

  • ناشناس
    2

    خوب بود

  • ناشناس
    4

    پولمون کجا بود که طالبی بگیریم.
    مردوم بلدن چه بخورن
    پولش نیست

  • ناشناس
    0

    اینقدر بدم میاد میوه بزنم به پوست صورتم ؛خو مگه مرض دارم میوه رو میخوریم ؛چین و چروک م اومد خوشامد جلو پیری رو که نمیشه گرفت

  • ناشناس
    2

    یکی میمرد از درد بینوایی یکی میگفت خانم زردک میخوایی . سیر از گشنه خبر نداره

  • محسن
    3

    شماره کارت بفرستم. اتفاقا عاشق طالبی هستم

  • ناشناس
    0

    آفتاب واسترس پوستو داغون می کنه اخلاق خوب وسعه صدر جلوی پیری را میگیره

  • Latife
    1

    والله من هفتادو سه سال دارم بوتاکس وپوست کشی نکردم ونه از کرمهای گرون استفاده کردم اما بیست سال از سنم جوانترم تنها راه جوان ماندن محبت و مهربانی دوستان خوب ودل بدون کینه وخوش قلب بودن هست باورکنید در این سن خوب باید چروک داشته باشیم وخیلی هم خوشم. میآید کمی خط و خطوط دارم وزیبایی خاصی به آدم میده وخدا را شکر میکنم که به این سن رسیدم اما میوه خیلی دوست دارم میخورم هر میوه ای باشه .

  • حمید
    1

    حالا من طالب شدم طالبی بخورم،چکار باید کنم

  • فری
    0

    یک ماه که دارم آب طالبی می خورم پوستم هیچ تغییر نکرد

  • ناشناس
    0

    از قدیم و ندیم گفتن خوردن رو شستن مو