وزرای کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ترتیب به سوالات ملی نمایندگان شهررضا و آبادان‌ پاسخ می دهند.

وزرای کشور و کار به مجلس می آیند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
مجلس شورای اسلامی در این هفته در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه بررسی طرح‌ها و لوایح مختلف و سوال از برخی وزرا را در دستور کار دارد و قرار است روز دوشنبه (دوم مردادماه)، سوال‌ سیدمجتبی‌ محفوظی‌ نماینده‌ آبادان‌ از وزیر تعاون‌، کار و رفاه‌ اجتماعی‌ و سوال سمیه‌ محمودی‌ نماینده‌ شهرضا و دهاقان‌ از وزیر کشور مطرح شود.

انتخاب‌ نمایندگان‌ ناظر در مجامع‌ و شوراها، گزارش‌ کمیسیون‌ کشاورزی، آب‌، منابع‌ طبیعی‌ و محیط‌ زیست‌ در مورد بررسی‌ نحوه سیاستگذاری‌ دسـتگاه‌های‌ متولی‌ در حوزه مدیریت‌ بازار کالاهای‌ استراتژیک‌ گندم و برنج‌ در کشور در دستور کار این هفته صحن مجلس است.

بر همین اساس مقرر شد وزیر جهادکشاورزی، رئیس‌ سازمان‌ برنامه‌ و بودجه‌ کشور، مدیرعامل‌ شرکت‌ مادرتخصصی‌ بازرگانی‌ دولتی‌ ایران‌ و مدیرعامل‌ سازمان‌ هدفمندی یارانه‌ها در جلسه روز دوشنبه‌ مجلس حاضر شوند.

گزارش‌ کمیسیون‌ اقتصادی مبنی‌ بر رد تقاضای‌ تحقیق‌ وتفحص‌ از عملکرد دولت‌ در مورد نحوه‌ اجرای‌ قانون‌ رفع‌ موانع‌ تولید رقابت‌پذیر و ارتقای‌ نظام‌، گزارش‌ کمیسیون‌ صنایع‌ و معادن‌ مبنی‌ بر تصویب‌ تقاضای‌ تحقیق‌ وتفحص‌ از شرکت‌های‌ پتروشیمی‌ دولتی‌ در فروش‌ و صادرات‌ محصولات‌ و انتخاب‌ نمایندگان‌ ناظر در مجامع‌ و شوراها در دستور کار این هفته صحن علنی مجلس قرار دارد./ایرنا