رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نقطه مرزی لبنان و فلسطین اشغالی با یادآوری بیانات امام خمینی (ره) تاکید کرد رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی: اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نقطه مرزی لبنان و فلسطین اشغالی با یادآوری بیانات امام خمینی (ره) تاکید کرد رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود.

«وحید جلال زاده» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران که به تازگی به لبنان سفر کرده است، امروز (جمعه)، در «پارک ایران» در منطقه «مارون الرأس» (یک کیلومتری مرز لبنان و فلسطین اشغالی) نابودی رژیم صهیونیستی را یادآور شد.

جمهوری اسلامی ایران به پاس مقاومت‌های بی‌نظیر مردم منطقه مارون الرأس، پس از پایان جنگ ۳۳روزه در سال ۲۰۰۶، اقدام به تاسیس پارکی به نام پارک ایران در این منطقه کرده است.

در این پارک با هدف معرفی فرهنگ غنی ایران اسلامی و ترویج آن، اقداماتی نظیر احداث تعدادی استراحتگاه به تعداد استان‌های کشورمان ایران و همچنین مسجدی شبیه به مسجدالاقصی انجام شده است.

طبق گزارش، عصر امروز (جمعه) خبرگزاری رسمی لبنان (ان‌ان‌ای)، وحید جلال زاده که به همراه شماری از نمایندگان ایرانی، کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت و تعدادی از نمایندگان حزب‌الله به پارک ایران رفته بود، در آنجا گفت: «از آنجا که ما در در نطقه مرزی با فلسطین اشغالی ایستاده‌ایم، می‌خواهم بیانات امام خمینی (ره) را یادآور شوم که فرمودند اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود».

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: «جمله‌ای که بعدها حضرت امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در ادامه آن گفت به اذن الهی، رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید».

در پایان این بازدید، حاضران قطعه‌ای یادگاری از بقایای بالگرد «یسعور» متعلق به رژیم صهیونیستی به جلال زاده اهدا کردند که حزب‌الله آن را در سال ۲۰۰۶ در منطقه یاطر سرنگون کرده بود.

نمایندگان همچنین در پارک ایران، با قرائت فاتحه برای حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و سردار شهید «حسن شاطری» معروف به «حسام خوشنویس» به این دو شهید بزرگوار ادای احترام کردند.