فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما خواهان برقراری امنیت پایدار در کشور و منطقه هستیم و به‌عنوان پاسدار کشور برای دفاع از مردم جان خود را فدا خواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه: خواهان برقراری امنیت پایدار در منطقه هستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما خواهان برقراری امنیت پایدار در کشور و منطقه هستیم و به‌عنوان پاسدار کشور برای دفاع از مردم جان خود را فدا خواهیم کرد.

به گزارش دفاع‌پرس، دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوره بصیرت‌افزایی ویژه فرزندان و خانواده شهدای این نیرو که برای اولین بار در سطح نیرو‌های مسلح و در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: حماسه بزرگ شهیدان نیروی دریایی سپاه نقطه عطفی در تاریخ دفاعی و حماسی انقلاب اسلامی ایران در پهنه آب‌های خلیج فارس است.

سردار تنگسیری ادامه داد: ما خواهان برقراری امنیت پایدار در کشور و منطقه هستیم و به‌عنوان پاسدار کشور برای دفاع از مردم جان خود را فدا خواهیم کرد.

وی یادآور شد: رویارویی دریادلان نیروی دریایی سپاه در مواجهه با استکبار جهانی در سال ۱۳۶۶ توسط شهید نادر مهدوی و ۱۴ شهید همرزم شجاع و دلاورش که سبب غرق شدن قدرت پوشالی آمریکا در قعر آب‌های نیلگون خلیج فارس شد، تنها یکی از سیلی‌های زده شده بر پیکر آمریکاست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به پیشقدمی آمریکا در تمامی درگیری‌ها و جنگ‌افروزی‌های دنیا تأکید کرد: این پرده‌های تزویر باید کنار برود و حقیقت پلید این جنایات آشکار شود.

دریادار تنگسیری در این مراسم که همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا (علیه السلام) برگزار شد، خطاب به فرزندان شهدا گفت: این سعادت که در این روز عزیز در حرم مطهر و مضجع شریف امام رئوف هستید به برکت خون مطهر و جاودانه پدران بزرگوارتان است.

وی همچنین تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی اقتدار و بالندگی خود را در عرصه‌های مختلف همچون تکنولوژی، تجهیزات، علوم ساخت مدرن‌ترین شناور‌های رزمی اقیانوس‌پیما، موشک، پهپاد، زیرسطحی و علوم دیگر مرهون رشادت‌ها، ازجان‌گذشتگی‌ها و خون پاک و مطهر پدران شهید شما است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: ما برای پوشیدن لباس پدران شما به خود می‌بالیم و پیرو خط مشی پدران شما که لبیک‌گویی به امام زمان (عج) و ولایت مطلقه فقیه است، هستیم.