عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای شورای امنیت در جنایات رخ‌داده در غزه شریک هستند و باید پاسخ دهند.

فلاحی: اعضای شورای امنیت در جنایات غزه شریکند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای شورای امنیت در جنایات رخ‌داده در غزه شریک هستند و باید پاسخ دهند.

سارا فلاحی در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به بمباران بیمارستانی در غزه، گفت: لازم نیست که شما فلسطینی، عرب و مسلمان باشید تا نسبت به جنایت رخ داده در غزه واکنش نشان دهید؛ اگر وجدان داشته باشید باید به عنوان یک انسان نسبت به این جنایت واکنش نشان دهید، این انتظاری است که از همه کشورهای دنیا می‌رود.

وی افزود: اتفاق رخ داده در غزه در بمباران بیمارستان به عنوان مکان غیر نظامی جنایتی است که رژیم صهیونیستی مرتکب شده است. بیمارستان یک مکان غیر نظامی است که تحت هیچ پروتکل نظامی کسی حق حمله به آن ندارد اما صهیونیست‌ها بیمارستان را بمباران کرده و یک جنایت جنگی تمام عیار را انجام دادند.

نماینده مردم ایلام در مجلس تاکید کرد: باید امروز از تمام کودکان، زنان و جوانان فلسطینی دفاع کنیم و جامعه جهانی از خود بپرسد اینها به چه جرمی به شهادت رسیدند؟ باید جنایت‌های سفاک صهیونیستی به شکل عملی محکوم شود نه فقط صرف شعار باشد.

فلاحی در پایان بیان کرد: باید جامعه جهانی عملی انجام دهد تا رژیم صهیونیستی از جنایت هولناک خود عقب نشینی کند و بی تردید کشورهای عضو شورای امنیت به آن چراغ سبز نشان ندهند کما اینکه تمام اعضای شورای امنیت در جنایت غزه شریک هستند و باید پاسخ دهند.