رئیس پلیس راه استان سمنان از جان باختن دو نفر در سانحه جاده ای یک اتوبوس با یک خوردوی بنز خبر داد.

جزئیات وحشتناک از حادثه مرگبار در سمنان | جان باختن ۲ نفر در تصادف اتوبوس و بنز در دامغان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس پلیس راه استان سمنان از جان باختن دو نفر در سانحه جاده ای یک اتوبوس با یک خوردوی بنز خبر داد.

سرهنگ موسی بزرگی ۲۵ آبان ماه در جمع خبرنگاران خستگی و خواب‌آلودگی را عامل بروز این سانحه برشمرد و اظهار کرد: بامداد امروز در کیلومتر ۷۰محور دامغان به سمنان سانحه تصادف دو خودرو اتوبوس اسکانیا و کامیون بنز حامل بار چوب موجب فوت دو تن از هموطنان و جراحت تعدادی دیگر از مسافرین شد.

وی ادامه داد: در این حادثه که بامداد امروز رخ داد راننده اتوبوس به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی مقصر شناخته شد.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: بامداد امروز و پس از اعلام خبر از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ خادمین مردم در مجموعه پلیس راه استان سمنان با حضور به موقع در صحنه نسبت به امدادرسانی به حادثه دیدگان و انجام فعالیت های فنی و تخصصی در راستای ایمن سازی صحنه تصادف به منظور جلوگیری از حوادث بعدی ناشی از آن اقدام کردند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه که بین اتوبوس اسکانیا که از مبداء مشهد به مقصد اصفهان در حال حرکت بود و کامیون بنز که حامل بار چوب بود دو نفر از هموطنان عزیزمان جان‌باخته و تعدادی نیز مجروح شدند.

درآمد ریالی کافی نیست؛ درآمد واقعی دلاری هم لازم است! (+اقامت کاری)

سرهنگ بزرگی در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده های حادثه دیدگان از رانندگان به ویژه رانندگان ناوگان مسافربری خواست که با رعایت سرعت مطمئنه و صبر و بردباری و داشتن استراحت کافی حافظ سلامت خود و دیگر مسافرین باشند.