رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت:تصادف ۲ دستگاه خودرو در محور کاشان – قم منجر به مصدومیت ۱۷ نفر شد.

تصادف ۲ دستگاه خودرو در کاشان ۱۷ مصدوم برجا گذاشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، دکتر ریاحی افزود: این سانحه رانندگی در ساعت ۱۰:۴۷ دقیقه صبح امروز در اثر تصادف یک دستگاه مینی بوس با نیسان اتفاق افتاد.

وی افزود: پس از تماس با مرکز ارتباطات، مبنی بر یک مورد تصادف مینی بوس با خودرو نیسان در محور قدیم کاشان - قم همکاران این مرکز بلافاصله با شش دستگاه آمبولانس اورژانس و یک کد هلال احمر و همکاران سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در این حادثه سرنشین های مینی بوس که بیشتر دانش آموزان ۱۴تا ۱۸سال بودند پس از اقدامات اولیه در صحنه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیان کرد:حال مصدومین انتقالی مساعد گزارش شده است.

محور قدیم کاشان - قم ۱۰۰ کیلومتر طول داشته و نیازمند بهسازی است.

۲۸ پایگاه امداد و نجات شامل ۱۱ پایگاه شهری و ۱۷پایگاه جاده‌ای در منطقه کاشان با ۴۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و نزدیک به ۱۹۰ نفر نیروی عملیاتی و ستادی در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مردم منطقه خدمات ارایه می‌دهند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.