سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از جانباختن دو نفر و مصدومیت یک تن در پی وقوع تصادف در جاده خاوران خبر داد.

حادثه وحشتناک در اتوبان خاوران تهران | تصادف مینی‌بوس و خاور دو کشته برجای گذاشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از جانباختن دو نفر و مصدومیت یک تن در پی وقوع تصادف در جاده خاوران خبر داد.

سید جلال ملکی درباره جزییات وقوع این تصادف اظهار کرد:‌ ساعت ۸:۲۷ روز جاری یک مورد حادثه تصادف در جاده خاوران، میدان غنی‌آباد به سمت فیروزآباد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. 

وی ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه مینی‌بوس با سه نفر سرنشین مرد در حال حرکت بوده که به دلایلی که باید از سوی کارشناسان مربوطه بررسی شود با قسمت عقب یک خاور برخورد می‌کند و این خاور حامل بار ماسه بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اظهار کرد: در پی وقوع این حادثه، خودروی مینی‌بوس واژگون شده بود و ۲ نفر از سرنشینان داخل خودرو محبوس بودند اما سرنشین دیگر با وجود مصدومیت‌های ناشی از حادثه از ‌مینی‌بوس خارج شده بود. 

ملکی گفت: تیم‌ آتش‌نشانی به محض حضور در محل همزمان با ایمن سازی محل نسبت به رهاسازی دو نفری که در مینی‌بوس گرفتار شده بودند اقدام و پس از مدتی تلاش، این دو نفر را خارج کردند. 

وی افزود: متاسفانه به تایید عوامل اورژانس مشخص شد که این دو نفر که حدودا ۶۵ و ۵۵ ساله بودند جان خود را از دست دادند. 

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، عملیات ساعت ۹:۳۰ روز جاری به پایان رسیده و آتش‌نشانان محل حادثه را به سمت ایستگاه‌های خود ترک کردند.