رئیس سازمان بسیج با بیان "متجاوزین به حقوق مردم فلسطین امروز سرافکنده‌‌تر از هر دوره‌ای هستند" گفت: قاتلان صهیونیستی باید در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه شوند و این مهم باید در رسانه‌ها مطالبه شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار غلامرضا سلیمانی امروز در آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» که ‌با حضور مسئولین کشوری، استانی و مهمانان داخلی و خارجی در مجتمع فرهنگی زیباکنار برگزار شد، اظهار داشت: غزه امروز صحنه تقابل جدی بین حق و باطل و بین کفر و اسلام است و قدرت‌های غربی در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار تمام ظرفیت‌ها و توانایی‌های فناورانه نظامی و رسانه‌ای خود را در اختیار رژیم کودک‌کش قرار داده‌اند تا صدای حق‌طلبی، آزادی‌خواهی و دفاع از سرزمین مظلوم فلسطین را خاموش کنند و تاکنون بیش از 12 هزار نفر از مردم مظلوم غزه را به شهادت رساندند.

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه تقابل غزه سرآغاز متحول‌کننده و دوره جدیدی برای تاریخ بشر خواهد بود افزود: مدت زمانی لازم است تا آثار تحولی پیروزی بزرگ رزمندگان فلسطینی در طوفان‌الاقصی و شکست غیر قابل ترمیم رژیم غاصب صهیونیستی آشکار شود.

سردار سلیمانی ادامه داد: در شرایطی که شیاطین رسانه‌ای دنیا با حمایت از متجاوزان، ظرفیت‌های رسانه‌ای خود را در اختیار قاتلان صهیونیستی قرار می‌دهند تا علیه فلسطین به‌کار گرفته شود، اما در سمت دیگر وجدان‌های بیداری نیز در غرب به میدان آمدند و راهپیمایی‌های بزرگی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شکل دادند تا جایی که بزرگترین راهپیمایی تاریخ آمریکا علیه دولت آمریکا در دفاع از مردم فلسطین نزدیک کاخ سفید شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه قدرت‌های استکباری با تکیه بر رسانه و فضای مجازی به‌دنبال ورود به اذهان مردم برای بقای قدرت‌طلبی و امپراطوری خود بودند افزود: غربی‌ها تصور می‌کردند که با توسل به ابزار رسانه و فضای مجازی می‌توانند تداوم امپراطوری‌های خود را تضمین کنند اما مکاتب فکری برآمده از تمدن غرب و رنسانس به بن‌بست رسید و تاریخ مصرف‌شان تمام شد.

رئیس سازمان بسیج ‌با اشاره به نقش‌آفرینی رسانه‌های مردم‌پایه و انقلابی برای خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان تأکید کرد: امروز ابزار "رسانه" به‌صورت گسترده و مردم‌پایه در دنیا و توسط بانوان انقلابی مورد استفاده قرار می‌گیرد و شاهد جهاد تبیین گسترده‌ای در دفاع از مظلومین بوده‌ایم که اتفاق بزرگی است.

سردار سلیمانی با تأکید بر نقش‌آفرینی بانوان باانگیزه و انقلابی در تبعیت از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در میادین مختلف و در جهت پاسداری از آرمان‌های بلند نظام اسلامی گفت: یکی از این صحنه‌ها، عرصه رسانه با استفاده از تولید محتوا بوده است و بانوان انقلابی در این حوزه نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین داشتند و پیامدها و آثار سازنده دیگری نیز در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی و ایران قوی رقم زدند.

وی جشنواره حریم رسالت را سرآغاز نقش‌آفرینی بانوان انقلابی در جهت تحقق ایران قوی در همه موضوعات دانست و اضافه کرد: رسانه‌ها از تاریخ دیرینه برخوردارند و باید از این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیج ‌با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57، سرآغاز جدیدی در تاریخ بشر بوده است عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، تحولات بزرگی رقم خورد و یکی از این تحولات تغییر هندسه قدرت در دنیا بوده است.

سردار سلیمانی ادامه داد: انقلاب اسلامی دارای گفتمان رهایی‌بخش است؛ گفتمانی که امروز مورد استقبال جهانیان قرار گرفته و جلوه‌های این استقبال امروز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین قابل مشاهده است.

وی با تأکید به اینکه "اگر پشتیبانی و حمایت‌های آمریکا از رژیم غاصب جعلی نبود قطعاً این رژیم امروز دچار فروپاشی شده بود" گفت: برخی کشورهای اروپایی از طریق پلی که بین آنان برقرار شده است، مهمات و ابزار نظامی را از دریا و هوا به قاتلان صهیونیستی می‌رسانند البته این حملات چیزی جز وحشی‌گری و قساوت نیست و متجاوزین به حقوق مردم فلسطین امروز سرافکنده‌‌تر از هر دوره‌ای هستند.

رئیس سازمان بسیج ‌با ابراز اینکه "ملت‌ها امروز صحنه‌های عاشورا را یک بار دیگر مشاهده کردند" گفت: قاتلان صهیونیستی و حامیانشان باید در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه شوند و این مهم باید در رسانه‌ها مطالبه شود و همه ملت‌های آزاده اعم از مسلمان و غیرمسلمان باید این مطالبه را فریاد بزنند.