رئیس جمهور گفت: سال‌ها سازمانهای آزادی بخش برای رهایی قدس شریف تلاش کردند اما دور میزها با قراردادهای مختلف گرفتار شدند، اما بعد از انقلاب اسلامی تفکر بسیجی موجب یک تحول در مبارزه با رژیم صهیونیستی شد.

رئیسی: تفکر بسیجی موجب تحول در مبارزه با رژیم صهیونیستی شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس جمهور گفت: سال‌ها سازمانهای آزادی بخش برای رهایی قدس شریف تلاش کردند اما دور میزها با قراردادهای مختلف گرفتار شدند، اما بعد از انقلاب اسلامی تفکر بسیجی موجب یک تحول در مبارزه با رژیم صهیونیستی شد.

گزیده‌ای از صحبت‌های رئیسی را بخوانید.

اسرائیل در طوفان الاقصی فروریخت

* جنگ سنگ تبدیل به جنگ با موشک شد

*تفکر بسیجی موجب یک تحول در مبارزه با رژیم صهیونیستی شد

*اولین هسته مقاومت در لبنان با تاثی از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت و مدعی از نیل تا فرات در جنوب لبنان عقب نشینی کرد

در یمن دنبال سپاهی و بسیجی و نیروی جهادی می گردند

*در حالی که تفکر بسیجی به یمن صادر شده است

*نیروی مقاومت در منطقه در مقابل جریان های تکفیری پیروز شد

امروز مشکلات اقتصادی را با تفکر بسیجی می توان حل کرد

*عملکرد یک مدیر بسیجی با مدیر عادی فرق دارد

*تفکر بسیجی در کمک مومنانه دوران کرونا و عرصه های مختلف کشور تحول آفرین بوده است

مطالب پیشنهادی

فقط امشب s23 الترا رو با ۵۰٪ تخفیف در حراجمعه‌ی فروشگاه اسنپ بخرید

مشروح اظهارات رئیس جمهور در ادامه آمده است.

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز در جمع بسیجان در حرم امام خمینی(ره) طی سخنانی اظهار داشت: در پیام صادر شده از سوی امام(ره) برای تشکیل بسیج می‌توان نگاه بلند امام را دید، گویا امام آن زمان نیاز امروز به تفکر بسیجی را می‌دید. آن روز که امام پرچم انقلاب شکوهمند اسلامی را برداشتند ملتی مصمم و با اراده دور ایشان جمع شدند تا موانع را از جلوی پای امت اسلامی بردارند.

رئیسی ادامه داد: مردم به رهبری امام حرکت کردند و خون بر شمشیر پیروز شد. همه خیزشهای قبل از انقلاب اسلامی وابستگان به شرق و غرب هستند و اولین نهضتی که مستقل بود نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی بود. ملت ما تا امروز پای این شعار ایستاده است. این نگاه نویی بود و نوید ایجاد یک تمدن نوین را می‌داد. بارها رهبر انقلاب در هدایتهای حکیمانه فرمودند بسیج یک تفکر و اندیشه است.

وی افزود: سال‌ها سازمانهای آزادی بخش برای رهایی قدس شریف تلاش کردند اما دور میزها با قراردادهای مختلف گرفتار شدند، اما بعد از انقلاب اسلامی تفکر بسیجی موجب یک تحول در مبارزه با رژیم صهیونیستی شد.

رئیسی تصریح کرد: شیعیان جنوب لبنان با الهام از انقلاب اسلامی اولین هسته مقاومت را در جنوب لبنان شکل دادند. زمانی که در سال 2000 اسرائیل از جنوب لبنان عقب نشینی کرد قابل باور نبود اما در ادامه حزب الله بدون اتکا به شرق و غرب و با توکل به خدا پیش رفت و در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه و سایر جنگها شاهد پیروزی‌های مقاومت بودیم.

رئیس جمهور گفت: امروز جنگ سنگ با خودباوری به جنگ با موشک تبدیل شده است و کار بجایی رسیده است که نشان می‌دهد گروه‌های فلسطینی می‌توانند رژیم صهیونیستی را شکست دهند و این اعتماد به نفس در طوفان الاقصی نمایانگر شد و همه اذعان کردند اسرائیل فرو ریخت.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم