امیر سرتیپ خوش قلب با بیان اینکه اقتدار دفاعی پدافند هوایی عامل توسعه و ایجاد امنیت پایدار در کشور است، گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش با به‌ کارگیری راهبردهای عملیاتی، تاکتیکی، خلاقانه و نیز ناشناخته از دید دشمن، در ابعاد مختلف و پیچیده، موجب اقتداری شگرف در سطح منطقه شده است.

تجاوز به ایران اسلامی پاسخ کوبنده و فراموش نشدنی به دنبال دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش‌قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب با بیان اینکه امروز در مجموعه پدافند هوایی شاهد رشد جهشی و پیشرفت لحظه‌ای علوم پدافندی هستیم، اظهار داشت: دشمنان توان ارزیابی توان ما و حمله به کشورمان را ندارند و دچار سردرگمی شده‌اند؛ چرا که تجاوز بر علیه ایران اسلامی پاسخ کوبنده و فراموش نشدنی دلاورمردان نیروهای مسلح را به دنبال خواهد داشت.

وی قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه پدافند هوایی را بازدارنده دانست و ادامه داد: دشمنان ما از رویارویی سخت با ما ناامید شده‌اند، البته این دلیل نمی‌شود که ما خللی در آمادگی خود ایجاد کنیم بلکه آمادگی ما همیشه آمادگی شب حمله بوده و هست.

امیر سرتیپ خوش قلب با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه کشور ما خاطرنشان کرد: دست یافتن به جایگاه مطلوب در حوزه جنگ ترکیبی نیازمند آگاهی، بصیرت، دانش و علم است. برای موفقیت در جنگ ترکیبی و مقابله با دشمن باید در مسیر ولایت حرکت کنیم.

وی گفت: پدافند هوایی ارتش با بکارگیری راهبردهای عملیاتی، تاکتیکی، خلاقانه و نیز ناشناخته از دید دشمن در ابعاد مختلف و پیچیده، موجب اقتداری شگرف در سطح منطقه شده است و همین اقتدار در توسعه کشور و ایجاد امنیت پایدار بسیار موثر است.