فعال رسانه‌ای اصولگرا خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه نوشت: دیروز که خبر ادعای شما مبنی بر نرخ رشد اقتصادی ۷درصد را دیدم، یاد آن ترازو افتادم و یقین کردم شما هم یک ترازوی خراب دارید که عددهای خنده دار نشان می‌دهد.

مهاجری: ایام اعلام اعداد و ارقام خنده‌دار مستدام!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا، در کانال تلگرامی خود در مطلبی خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه نوشت: آقای رئیس سازمان برنامه و بودجه! شما هم خنده‌تان می‌گیرد؟ جناب آقای منظور با سلام

سال‌ها پیش در خانه یک ترازوی دیجیتال داشتیم که وزن اعضای خانواده را با آن کنترل می‌کردیم. وقتی مهمان داشتیم، این ترازو برای آنها هم استفاده می‌شد.

زد و بعد از مدتی ترازوی دیجیتال خراب شد بطوریکه وزن افراد را خنده‌دار نشان می‌داد. مثلاً یک بچه ۵-۶ساله ۸۰کیلو و یک جوان برومند تپل مپل را ۱۰کیلو نمایش می‌داد. تازه در همین جا هم یکسان عمل نمی‌کرد و اگر همان فرد ۸۰کیلویی دوباره روی ترازو می‌رفت، ممکن بود وزنش بشود ۴۰ کیلو و برای بار سوم عددی دیگر.

دیروز که خبر ادعای شما مبنی بر نرخ رشد اقتصادی ۷ درصد را دیدم، یاد آن ترازو افتادم و یقین کردم شما هم یک ترازوی خراب دارید که عددهای خنده دار نشان می‌دهد.

اما بروبچ فامیل وقتی عدد روی ترازو را می‌خواندند از شدت غلط‌ بودنش غش و ریسه می رفتند. شما هم بابت عدد غلطی که ترازوی‌تان نشان داده خنده‌تان می‌گیرد یا مانند بعضی دوستان مبتلا به توهم دولت، آن را واقعی می‌پندارید؟!