نماز جمعه این هفته تهران، بیست بهمن‌ماه، به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نمازجمعه این هفته تهران، بیست بهمن‌ماه، به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. درب‌های مصلی از ساعت 10:30 برای ورود نمازگزاران محترم باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت 11 خواهد بود.

در بخش معرفی کتاب این هفته، در آستانه 22 بهمن و به مناسبت دهه مبارک فجر، کتاب «سلفی با خرابکار» نوشته طاهره مشایخ از انتشارات «صاد» معرفی می‌گردد.

این رمان جذاب، داستان نوجوان کنجکاوی است که در نمایشگاه عکس‌های دوران انقلاب، عکس مردی ساواکی را می‌بیند که بسیار شبیه به یکی از اقوامش است. این شباهت به حدی زیاد است که نمی‌تواند در برابر کنجکاوی خود مقاومت کند و تمام سعی خود را می‌کند تا به راز این فرد پی ببرد.

کتاب «سلفی با خرابکار» با 30 درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینه واقع در محوطه شرقی شبستان مصلی در معرض انتخاب نمازگزاران محترم می‌باشد.

دیوان عالی کشور، دادستانی کل کشور، دادستانی کشور، دیوان عدالت اداری، دادسرای دیوان عالی کشور، مرکز توسعه حل اختلاف، مجتمع قضایی خانواده شماره یک، ارشاد و شهید فهمیده، اداره کل پست استان تهران، اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران، اداره کل تأمین اجتماعی غرب و شرق تهران، سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، دفتر پیشخوان دولت، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان شهرداری تهران و مرکز ملی بهبود کسب و کار مجموعه هایی که این هفته در میز های خدمت نماز جمعه تهران پاسخگوی مراجعین هستند.

مهد معارفی آدینه و کانون دانش‌آموزی در نماز جمعه تهران هر هفته میزبان کودکان و نوجوانان دختر و پسر در بخش‌های مختلف، قرآنی، علمی، مهارتی، بازی و سرگرمی می‌باشند.

نمازگزاران محترم هرهفته می توانند از فرصت مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه تهران استفاده کنند.

طبق معمول هفته های قبل نمازگزاران محترم بعد از نماز در حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی راهپیمایی خواهند داشت.

نمایشگاه «مدرسه انقلاب»، روایتگری توسط گروهی از دانش آموزان، آیین امضای کتاب هفته با حضور نویسنده در محل غرفه کتاب آدینه،‌ نمایشگاه پوستر معرفی چهل چهره منفور پهلوی  در محوطه شرقی شبستان، پویش از افسانه تا واقعیت  در محل «جهاد تبیین»، نمایشگاه پوستر و کتاب موزه عبرت در محوطه شرقی شبستان و پویش پرچم افتخار در غرفه فروش محصولات فرهنگی جزو مهم‌ترین  ویژه برنامه‌هایی هم در دهه مبارکه فجر، در آستانه 22 بهمن در حاشیه برگزاری نماز اجرا می‌شود.