در آخرین جلسه تمرینی پرسپولیس پیش از شهرآورد، مصدومیت یک ستاره اردوی پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داد.

شوک شبانه به پرسپولیس در آستانه دربی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ورود بازیکنان پرسپولیس به زمین سبز آزادی برای گرم‌کردن پیش از بازی، یک نکته جالب در خود داشت: «قرمزها 12 نفره گرم می‌کردند.» نفر اضافه، محمد عمری بود که همراه بازیکنان اصلی قرار داشت و این شایعه را تقویت کرد که ترکیب پرسپولیس در آخرین لحظات تغییر خواهد یافت.

البته شایعه تغییر در ترکیب، از شب قبل از بازی به گوش می‌رسید. مصدومیت یک ستاره اصلی و جایگزینی محمد عمری، همه برنامه‌های سرمربی پرسپولیس را به هم می‌ریخت و دربی را برای او تحت تاثیر قرار می‌داد. ماجرا از این قرار بود که ترابی در آخرین جلسه تمرینی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و اوضاع برای او طوری پیش رفت که در معاینه اولیه، حضور در دربی برایش غیرممکن بود.

با این حال تاکید مهدی ترابی به حضور در این بازی مهم، باعث شد تا پزشک و فیزیوتراپ سرخپوشان با یک برنامه سریع‌السیر او را به این بازی برسانند. بنابراین او شب قبل از بازی را با درمان برقی سپری کرد تا مشکل همسترینگ خود را حل کند اما با این حال همه چیز به روز بازی موکول شد.

مصدومیت ستاره پرسپولیس که ذهن یحیی را به خود مشغول کرده بود تا جلسه بازی هم ادامه داشت اما در نهایت یحیی و ترابی به این نتیجه رسیدند که او امکان بازی خواهد داشت و باوجود آسیب‌دیدگی می‌تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد. بنابراین در لاین آپ اولیه نام این بازیکن دیده می‌شد.

اما با این حال احساس درد از سوی او باعث شد تا یحیی محمد عمری را هم همراه دیگر بازیکنان فیکس برای گرم کردن به زمین بفرستد. با این حال اگر در آخرین لحظه ترکیب تغییر می‌یافت، به منزله این بود که یحیی یک تعویض خود را سوزانده او خوش شانس بود که ترابی توانست بدون مشکل بدن خود را گرم کند.

ترابی به میدان رفت و نمایش درخشانی هم داشت و پاس گل سه امتیازی را به عیسی آل‌کثیر داد تا نشان دهد حضورش چه اهمیتی برای پرسپولیس داشته است. البته او در نیمه دوم امکان حضور در ادامه بازی را نداشت و به همین دلیل سریع‌تر از زمان مقرر و در دقیقه 71 جای خود را به محمد عمری داد.

حالا یحیی و پرسپولیس باید امیدوار باشند که مصدومیت او تشدید پیدا نکند و تا بازی حساس مقابل گل‌گهر در جام حذفی بهبود یابد تا او برای سه بازی حساس پایان فصل در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.