تیم پرسپولیس در یکی از حساسترین بازیهای فصل به مصاف سپاهان می‌رود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای سپاهان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز در نقش جهان و بین پرسپولیس و سپاهان برگزار خواهد شد. یحیی گل‌محمدی در حالی تیمش را روانه این بازی خواهد کرد که شیخ دیاباته و سعید صادقی به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهند داشت و یحیی در غیاب آنها باید تیمش را تکمیل کند.

با این حال نکته مهم، بازگشت سیامک نعمتی به فهرست پرسپولیس است و همچنین احتمالا لئاندرو پریرا، مهاجم برزیلی در لیست سرخپوشان حضور خواهد داشت و شانس این را دارد که در ترکیب این تیم به میدان برود. البته این در شرایطی است که عیسی آل‌کثیر و محمد عمری هم دو گزینه دیگر هستند.

به نظر می‌رسد یحیی برای دیدار امروز هم با دو مهاجم وارد زمین شود و ترکیب تیمش را بر اساس سیستم 4-4-2 بچیند که به نظر دو هافبک دفاعی و دو وینگر در این سیستم خط میانی را تشکیل می‌دهند و دو فوروارد نیز ماموریت گلزنی را برعهده خواهند داشت.

* علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس برای این دیدار حساس خواهد بود و امیدوار است بعد از دو بازی دوری از کلین‌شیت، دروازه پرسپولیس را دوباره به آرامش برساند. او در بازی رفت مقابل سپاهان توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد و باید دید در این بازی چه خواهد کرد.

1792267

* گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی مدافعان مرکزی پرسپولیس بازی امروز هستند. نکته جالب اینکه گولسیانی سابقه حضور در سپاهان را هم دارد و باید دید که در این دیدار چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد.

* دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی دارند و باید دید که در این بازی چه خواهند کرد. دانیال نیز همچون گئورگی فصل گذشته پیراهن سپاهان را برتن داشت.

* میلاد سرلک و سینا اسدبیگی دو هافبک دفاعی پرسپولیس در این بازی هستند. البته گفته می‌شد کمال شانس بیشتری برای بازی دارد اما در آخرین تمرین به نظر یحیی این زوج را برای بازی انتخاب کرد تا احتمال بازی سروش رفیعی نیز به نزدیک صفر میل کند.

* مهدی ترابی و وحید امیری دو هافبک کناری پرسپولیس برای این بازی هستند و البته احتمال دارد با حضور محمد عمری در جناح راست، امیری به سمت چپ خط دفاعی منتقل شود.

* دو مهاجم پرسپولیس به احتمال فراوان لئاندرو پریرا و عیسی آل‌کثیر هستند تا به این ترتیب پریرا برای اولین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرد. آل کثیر دو سال پیش موفق شد در نقش جهان گلزنی کند و حالا به دنبال تکرار این گل خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان:

علیرضا بیرانوند

علی نعمتی

گئورگی گولسیانی

مرتضی پورعلی‌گنجی

دانیال اسماعیلی‌فر

میلاد سرلک

سینا اسدبیگی

مهدی ترابی

وحید امیری

لئاندرو پریرا

عیسی آل‌کثیر