سرمربی پرسپولیس در چهار پست تیمش تغییراتی برای جدال با مهدی رحمتی و آلومینیوم شکل داد.

ترکیب  پرسپولیس مقابل آلومینیوم مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، نیمکت‌نشینی سعید آقایی، رضا اسدی و مهدی عبدی و حضور فیکس عالیشاه، کامیابی‌نیا و حنانوف از جمله تغییرات یحیی گل‌محمدی برای جدال مرحله‌ی یک چهارم جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک است.

*در چارچوب دروازه پرسپولیس همانند سه بازی قبلی احمد گوهری قرار گرفته است. گوهری که بازی قبلی نخستین کلین‌شیت خود با پیراهن پرسپولیس را ثبت کرد و نمایش خوبی داشت حالا کار سخت و حساس‌تری در جام حذفی پیش رو دارد.

*خط دفاعی پرسپولیس بازهم دستخوش تغییرات گوناگون شده است. رامین رضاییان در سمت راست خط دفاعی ایفای نقش می‌کند و وحدت حنانوف و فرشاد فرجی زوج جدید مرکز دفاع پرسپولیس هستند. در سمت چپ خط دفاعی نیز علی نعمتی برای نخستین بار بازی خواهد کرد و در این بازی به سعید آقایی و علی شجاعی ترجیح داده شده است.

*زوج هافبک دفاعی سرخ‌ها با خروج اسدی از ترکیب بار دیگر کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک را از ابتدا به خود می‌بیند. احسان پهلوان وینگر راست پرسپولیس و مهدی ترابی نیز وینگر چپ این تیم هستند تا تکنیک و سرعت بالایی در چپ و راست زمین پرسپولیس حاکم باشد.

*در این بازی یحیی گل‌محمدی باز هم به شرزود تمیروف در خط حمله اطمینان کرده تا شاید این بازیکن در پنجمین بازی خود با پیراهن پرسپولیس پایش به گلزنی باز شود. نکته قابل توجه خط حمله سرخ‌ها بازگشت کاپیتان امیدعالیشاه به ترکیب است. عالیشاه با سرعت بالا و قدرت گل‌سازی خود وظیفه ساخت موقعیت را برعهده خواهد داشت و در صورت داشتن آزادی عمل می‌تواند خطوط مختلف اراکی‌ها را آزار دهد.

*پرسپولیس در این بازی چهره‌های شاخصی چون سیدجلال، سعید آقایی، رضا اسدی، حامد پاکدل و مهدی عبدی را روی نیمکت دارند و عملا دست کادرفنی برای تغییرات مختلف باز است.

 
ترکیب پرسپولیس
احمد گوهری
فرشاد فرجی
وحدت حنانوف
علی نعمتی
رامین رضاییان
کمال کامیابی‌نیا
میلاد سرلک
مهدی ترابی
احسان پهلوان
شرزود تمیروف
امید عالیشاه