محمدصالح جوکار گفت: تخریب‌ها علیه مجلس از سوی منافقین مدیریت و هدایت می‌شود.

مجلس را تخریب می‌کنند تا مردم را از انتخابات مأیوس کنند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گروه سیاست مثلث‌آنلاین: حجم تخریب‌ها علیه مجلس در آستانه انتخابات بسیار بالا رفته است؛ از برخی گروه‌های سیاسی داخلی گرفته تا اپوزیسیون خارج‌نشین می‌خواهند فضا را طوری پیش ببرند که مردم نسبت به عملکرد مجلس یازدهم و نمایندگان کنونی گلایه‌مند شوند؛ اما چرا؟

محمدصالح جوکار، نماینده کنونی مجلس، درباره پشت‌پرده این تخریب‌ها به «مثلث‌آنلاین» گفت: «تخریب‌هایی که علیه نمایندگان، رئیس مجلس و به طور کلی مجلس انجام می‌شود، فهرست‌های جعلی که منتشر می‌شود یا ادعاهای بی‌اساسی مبنی بر اینکه نمایندگان وام‌های کلان دریافت می‌کنند و هک‌کردن سایت مجلس همه و همه توسط منافقین مدیریت و هدایت می‌شود. تخریب‌کنندگان مجلس یک هدف مشخص دارند؛ آنکه مردم را از شرکت در انتخابات مأیوس کنند تا در صحنه حضور نیابند».

او ادامه داد: «دشمنان انقلاب بعد از مشاهده حضور گسترده مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی عملا در برابر اراده ملت احساس شکست کردند و بعد از آ سعی کردند با راه‌اندازی شایعات بی‌اساس مردم را بی‌اعتماد کنند».

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: «برخی گروه‌های سیاسی داخلی هم به جای اینکه بیایند و بحث منطقی کنند، سعی در تخریب مجلس دارند و تصور می‌کنند رأی‌آوری‌شان در گرو تخریب دیگران که این شیوه به هیچ وجه صحیح نیست. همه نامزدها و گروه‌های حاضر در انتخابات باید ظرفیت‌های خودشان را مطرح کنند؛ بگویند قرار است چه خدمتی در حق انقلاب اسلامی، کشور و مردم انجام دهند. اینکه دیگران را تخریب کنند تا خودشان رأی بیاروند عین بی‌تقوایی است».

جوکار در پایان گفت: «مردم ما هشیار و بیدار و اهل تحلیل هستند. اکنون در دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار داریم و مردم هشیارانه می‌دانند نباید تحت تأثیر جنگ‌های روانی دشمن قرار بگیرند. این را هم مطمئن باشیم که اگر بتوانیم جبهه داخلی را متحد کنیم، دشمن حتی یک قدم هم نمی‌تواند از پیش بردارد».