رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم شریف ایران اسلامی برای حضوری پرشور و آگاهانه در صحنه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز در ۱۱ اسفندماه دعوت کرد.

آیت‌الله جنتی از مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم شریف ایران اسلامی برای حضوری پرشور و آگاهانه در صحنه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز در ۱۱ اسفندماه دعوت کرد.

آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری امروز - پنجشنبه ۱۰ اسفندماه - در آستانه برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت مردم در صحنه انتخابات اظهار داشت: مردم انقلابی و امت آگاه و آزاده ایرانی، ۱۱ اسفند یکی دیگر از صحنه‌ های بزرگ آزمایش الهی در کشورمان رقم خواهد خورد.

وی در این بیانیه تاکید کرد: جمعه‌ پیش رو، روزی است که ملت غیور ایران اسلامی با انتخاب نمایندگانی معتقد به ارزش‌ های دینی، پایبند به مبانی امام راحل عظیم الشأن و رهبر فرزانه انقلاب و آرمان‌ های انقلاب اسلامی، دردآشنا، کارآ و توان‌مند، بار دیگر سرنوشت خود را رقم خواهند زد و برای مسئولیت خطیر نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، کسانی را انتخاب خواهند کرد که این پست‌ ها را امانتی الهی و عرصه خدمت دانسته و از آراء مردم صیانت کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: در این روز مهم باید از نشاط و تحرکی که از رقابت‌ های انتخاباتی در جامعه به وجود آمده است با انتخاب افراد اصلح به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق مطالبات مردم بهترین استفاده را کرد.

آیت الله جنتی در بخشی از این بیانیه با قدردانی و سپاس از عموم ملت رشید ایران که خود را برای «حضوری آگاهانه» و دشمن شکن آماده کرده اند، با تأکید بر رعایت اخلاق سیاسی و حق‌ الناس از سوی داوطلبان و هواداران آنها از همگان دعوت کرد تا با حضور حداکثری همراه با بینش و بصیرت و در نظر گرفتن سوابق داوطلبان انتخابات به فردی که در «تعهد به مبانی و ارزش ‌های اسلامی»، «التزام به قانون اساسی» و اصل مترقی ولایت‌ فقیه، درایت و مدیریت، از شایستگی بیشتری برخوردار هستند، رأی دهند تا به خواست خداوند متعال، نمایندگان این دو مجلس مهم با رأیی بالا، از پشتوانه قوی ‌تری برخوردار بوده و طبق مسئولیت هایی که در قانون اساسی بر عهده آنان گذارده شده در راستای پیشرفت و تعالی ایران اسلامی و حل مشکلات کشور، توفیق بیشتری یابند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود. نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.