اولین برنامه های تلویزیونی انتخاباتی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی آغاز شده که مرور سخنان آنان قابل توجه است.

رئیسی: اگر مردم خراسان جنوبی به من رای دهند، برای رفع مشکلات تلاش می‌کنم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

از روز گذشته اولین برنامه‌های تلویزیونی انتخاباتی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی (حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و حجت الاسلام سید حسن روحبخش) آغاز شد که مرور سخنان آنان قابل توجه و تأمل است.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در اولین برنامه تلویزیونی خود تأکید کرد که این افتخار را داریم که با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره برای شکل گیری نهادهای کشور به رأی مردم مراجعه شده و برخلاف آنهایی که مدعی دموکراسی و آزادی هستند حقیقتاً در جمهوری اسلامی ایران عمل شده است.

فرهنگ غنی خراسان جنوبی موجب کاهش جرم و جنایت در این منطقه شده است

رئیسی با اشاره به اینکه حضور خراسان جنوبی در عرصه‌های مختلف زبانزد خاص و عام است اظهار کرد: در سال‌هایی که افتخار نمایندگی مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان را داشتم در خیلی جلسات و بارها اشاره کردم که همین فرهنگ غنی و تربیت مردم چه سنی چه شیعه باعث شده استان علیرغم مرزی بودن همواره کم جرم و جنایت معرفی شده است.

رئیسی افزود: اگر رأی و نگاه مردم به بنده طلبه تعلق گرفت و افتخار داشتم بار دیگر نمایندگی استان خراسان جنوبی را در مجلس خبرگان رهبری پیدا کنم هم به عنوان نماینده مردم در این مجلس بسیار با اهمیت انجام وظیفه خواهم کرد و هم در کنار مسئولان استان برای شهرها و روستاها و برای رفع مشکلات تلاش می‌کنیم.

حجت الاسلام سید حسن روحبخش کاندیدای دیگر مجلس خبرگان خراسان جنوبی نیز در اولین برنامه تلویزیونی خود اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال در حوزه علمیه قم و مشهد مشغول تحصیل و تدریس بوده ام، اخوان بنده هم ملبس به لباس روحانی هستند.

برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان احساس تکلیف کردم

روحبخش گفت: این دوره شرایط حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری سخت شده بود و احساس تکلیف کردم حضور پیدا کنم.

وی اضافه کرد: شنیدم در خراسان جنوبی فقط یک نامزد حضور دارد لذا تصمیم گرفتم به این حوزه انتخابیه بیایم تا انتخابات پر شور شود و بتوانیم مقداری از نعمات نظام و حکومت به دین و آئین را قدردانی کنیم.

نامزد انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خراسان جنوبی گفت: مردم این استان از شرکت در جبهه‌های جنگ تا حضور فعال در پای صندوق آرا زبانزد هستند و طبق آمار از بالاترین حد نصاب آرا از این جهت برخوردار است و مکرر از رفقایی که توفیق تبلیغ را در خراسان جنوبی داشتند این موضوعات را شنیده ام.

روحبخش افزود: شرکت در انتخابات امسال تأمین امنیت ملی را به دنبال دارد و قوه بازدارندگی ایران زیاد می‌شود.