حسین طائب رییس سابق سازمان اطالاعات سپاه پاسداران با تاکید بر ادامه جهاد تبیین گفت: نیاز به ادامه این جهاد است تا دشمن نتواند تصویر صلابت را به فساد تبدیل کند؛ هرچه در این راه جلوتر می‌رویم، روند فساد کاهشی و مبارزه با آن افزایشی است؛ اکثر پول‌هایی که برده‌اند، به کشور برگردانده شده یا در حال برگرداندن است.

طائب: اکثر پول‌هایی که برده‌اند ‌به کشور بازگرداند‌ه شده یا در حال برگرداندن است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسین طائب در جمع بسیجیان سپاه ثارالله شیراز در نشست بصیرتی با بیان تاثیر انتخابات در قدرت‌گیری انقلاب اسلامی اظهارداشت: خداوند در قرآن کریم به مومنین بشارت‌ها و وعده‌هایی می‌دهد و یکی از این وعده‌ها این است که کره زمین را در اختیار صالحان برای تشکیل حکومت قرار می‌دهد، و این، معنای انتظاری است که، ولی شان ظهور کند و این ظهور، تحقق شرایطی را خواهان است.

وی با اشاره به اینکه خداوند وعده داده که اگر ملتی دو ویژگی را در خود محقق کند، خدا زمین را در اختیار او قرار می‌دهد برای جاری کردن حکم الهی، تصریح کرد: ایمان به خدا و انجام عمل صالح، این دو ویژگی است؛ یعنی به قدرت خدا ایمان داشته باشد و اگر کسی مومن به خدا شد، در جنگ سخت، نرم، فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی، انسان مومن ناامید نمی‌شود، چون می‌داند قدرت دست خداست.

طائب با بیان اینکه در مقابله با دشمن نباید سست شد، ادامه داد: اگر شما مشکل دارید، دشمنان شما هم مشکل دارند، اما فرق شما با دشمنانتان این است که شما ایمان دارید که قدرت دست خداست، اما آنان ایمان ندارند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ارتش اسرائیل که پرقدرت‌ترین ارتش‌های دنیاست نمی‌تواند خود را در مقابل حماس و مقاومت جمع کند، افزود: حتی آمریکا هم در کمک به این ارتش رسوا می‌شود و جسارت مقابله مستقیم با ایران را ندارند.

رییس سابق سازمان اطالاعات سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمنان برای جهانی کردن ارزش‌های آمریکایی اینترنت و ماهواره را درست کردند، تصریح کرد: امروز، اما اینترنت دهکده جهانی را درست کرد، اما کدخدای این دهکده آمریکا نشد، ارزش‌های اسلامی از بستر همین اینترنت توسعه پیدا می‌کند و ما در روز قدس پیش‌رو شاهد گستردگی فوق‌العاده روز قدس خواهیم بود؛ و این، یعنی گستردگی روبه رشد اسلام در جهان و زمینه‌سازی ظهور.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای ناکارآمدی نظام توسط غربگرا‌ها و تحریم‌ها و تهدیدات توسط آمریکا و دیگر دشمنان برای نشاندن ایران پای میز مذاکره و امتیاز دادن به غربی‌ها، تاکید کرد: اما امروز به فضل الهی انسجام انجام شده و به سرعت در زیرساخت‌ها تحول ایجاد می‌شود، امروز به راحتی دولت نفت می‌فروشد و پول وارد می‌کند.

طائب با اشاره به ضعیف شدن زیرساخت‌ها در زمان مدیریت غربگرا‌ها و نیازمندی به زمان برای تحول این زیرساخت‌ها، گفت: مثلا برای صادرکردن بنزین، باید پالایشگاه تاسیس کند، اما زمان می‌برد تا این پالایشگاه به روز شده و مورد بهره‌برداری کند، یا در مصرف برق باید نیروگاه داشته باشیم تا نخواهیم برق بخریم؛ و بقیه موارد هم به همین منوال؛ و امروز خیلی از زیرساخت‌ها بخصوص در موارد اساسی به سرعت انجام می‌شود، اما زمان می‌خواهد تا تاثیرگذاری خود را در سفره مردم نشان دهد. 

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برافراشته شدن پرچم انقلاب اسلامی در منطقه و جهان و به اضمحلال رفتن دشمنان، تصریح کرد: انقلاب اسلامی اقتدار نظامی به دست آورده و کسی به خود جرات نمی‌دهد نگاه چپ به ایران داشته باشد؛ و اگر می‌خواهیم این شرایط تداوم پیدا کند، باید استقامت داشته باشیم.

رییس سابق سازمان اطالاعات سپاه پاسداران با تاکید بر ادامه جهاد تبیین گفت: نیاز به ادامه این جهاد است تا دشمن نتواند تصویر صلابت را به فساد تبدیل کند؛ هرچه در این راه جلوتر می‌رویم، روند فساد کاهشی و مبارزه با آن افزایشی است؛ اکثر پول‌هایی که برده‌اند، به کشور برگردانده شده یا در حال برگرداندن است.

وی با بیان اینکه عمر فساد در این کشور کوتاه شده و در کمترین زمان ممکن شناسایی و با آن برخورد می‌شود، ادامه داد: در همین شرایط تحریم رشد علمی فوق‌العاده‌ای داشتیم و اگر جنگ به ما تحمیل نمی‌شد، در زمینه‌های مختلف الگو‌های موفقی را به جهان معرفی می‌کردیم؛ اما با جنگ، عمده زیرساخت‌های کشور فروپاشید و بعد از جنگ بازسازی شد.

طائب گفت: انتخابات علاوه بر شتاب در حوزه داخلی و امنیت ملی، ارتقا امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را شامل می‌شود و همه تلاش دشمن این است که تصویری درست کند که مردم احساس کنند راهشان بی‌فایده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر جهاد تبیین، تصریح کرد: اگر اطلاعات درست به عموم جامعه منتقل شود که درست است در برخی جا‌ها کاستی و آسیب هست، اما سرجمع این نظام با این نقاط قوت و جمع و این تهدیدات، آیا در جهان در حال قدرت‌گیری است و در نظم جهانی در حال بهتر شدن است، عموم جامعه می‌فهمد که یک رای هم در این قدرت‌گیری موثر است و اینکه اسرائل و آمریکا همه تلاششان را می‌کنند ایران را ناامن کند، همین است.

رییس سابق سازمان اطالاعات سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی هستیم و دشمن در حال خسارت دیدن است و طبیعی است که یک جا‌هایی هم موفق شود خسارتی بزند، چرا که با همه قدرت در حال جنگیدن است، افزود: جمهوری اسلامی در جنگ‌های مختلف امنیتی، اقتصادی، نظامی، بهداشتی و دیگر موارد استقامت کرد و روی پای خود ایستاد.

وی با تاکید بر اینکه روند انقلاب، روند افزایشی است، ادامه داد: مردم می‌دانند که با هر یک رای، یک ضربه به دشمن انقلاب اسلامی می‌زنند.