فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در نامه‌ای به «محمد الضیف» فرمانده گروه «کتائب عزالدین قسام» شاخه نظامی حماس از وی با عنوان «شهید زنده» یاد کرد.

نامه مهم سردار قاآنی به فرمانده عزالدین قسام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امروز (پنج شنبه) در نامه‌ای به «محمد الضیف» فرمانده گروه «کتائب عزالدین القسام» (شاخه نظامی حماس) گفت که مرحله جدیدی در مقابله با دشمن آغاز شده است.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین در این نامه، آمده است: «ای شهید زنده‌ای که عمر خود را در صف اول میدان جهاد سپری کرد و به پیروزی اطمینان داری. تو را به عنوان یک فرمانده شجاع و فداکار خطاب قرار می‌دهم و به تمامی فرماندهان و مجاهدین گروههای مقاومت به نیابت از خود و به نیابت از رهبری جمهوری اسلامی می‌گویم و وعده می‌دهم که قدس پیروز خواهد شد و شما به عهد خود وفادار بودید و به دشمن غاصب طعم ترس و شکست و ذلالت را چشاندید.»

سردار قاآنی در ادامه این نامه نوشت: «سلام به مردم شریف غزه که مقاومت را در آغوش گرفته و با اراده و ثبات در مقابل وحشی‌گری دشمن ایستاده‌اند. سلام به مردم فلسطین در قدس و کرانه باختری و تمامی شهرهای اشغالی از سال ۱۹۴۸. مردم فلسطین به تمامی جهان ثابت کردند که زنده هستند و مرور سال‌ها نمی‌تواند باعث فراموشی حق آن‌ها، چنان که متوهمان گمان کرده‌اند، شود.»

این نامه می‌افزاید: «در حال و هوای عملیات عظیم "سیف القدس" که با تمامی گردان‌ها و تیپ‌هایتان آغاز کرده‌اید، هستیم و این جنگ مرحله جدیدی در نبرد با دشمن را موجب شده است. مقاومت شما با خودن و آتش نوشته شده است؛ معادله‌ای که می‌گوید دمشن نمی‌تواند بدون دریافت پاسخی سخت، قدس را منزوی کند. و امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی تأکید کرده‌اند که شمارش معکوس نابودی دشمن آغاز شده و هرگز متوقف نخواهد شد.»

در حال تکمیل...