افسران اسرائیلی اعتراف کردند، شکست حماس در حال حاضر غیر ممکن است.

افسران صهیونیست: شکست حماس به‌زودی ممکن نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

افسران اسرائیلی اعتراف کردند، شکست حماس در حال حاضر غیر ممکن است.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» در گزارشی نوشت، برخی افسران ارتش رژیم صهیونیستی معتقدند که شکست حماس به زودی محقق نخواهد شد.

این افسران تاکید کردند که در بهترین شرایط شکست حماس پیش از سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ محقق نخواهد شد.

رژیم صهیونیستی در حالی جنگ خود در غزه را آغاز کرد که نابودی حماس را یکی از اهداف اعلام شده خود برشمرد. اما با وجود گذشت ۱۸۷ روز از جنگ غزه و شهادت بیش از ۳۳ هزار فلسطینی نه تنها حماس شکست نخورده است، بلکه مقاومت همچنان در بهترین وضعیت خود قرار دارد و این رژیم صهیونیستی است که با بحران شدید در ارتش و کابینه و رسوایی بزرگ بخاطر ارتکاب جنایات هولناک در برابر جهانیان رو به رو است.

به نوشته الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی(حماس) روز سه شنبه اعلام کرد، اقدامات مستمر جست‌وجوی مفقودین در بیمارستان الشفا در شهر غزه و اطراف آن که اخیرا هدف حمله اشغالگران قرار گرفت، جنایات صهیونیست‌ها را بعد از خروج آنها برملا کرده است.

این جنبش از جامعه بین المللی و نهادهای آن خواست تا برای پیگرد و مجازات این رژیم نازیسم به خاطر تمام جنایات آن اقدام جدی صورت دهند.

همچنین خبرنگار المیادین در غزه گفت، اشغالگران در شب عید فطر کشتار جدیدی را با هدف قرار دادن منزلی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه مرتکب شدند که منجر به شهادت ۱۴ تن شد که بیشتر آنها زن و کودک هستند.