یک نماینده مجلس گفت: وضعیت در رژیم صهیونیستی اصلا مساعد نیست و بسیاری نتانیاهو را مسئول ضعف شدید این رژیم می‌دانند.

پس لرزه‌های عملیات وعده صادق؛ آشفتگی در کابینه صهیونیستی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گروه سیاست مثلث‌آنلاین: بعد از حمله ایران به اراضی اشغالی موقعیت رژیم صهیونیستی بسیار شکننده شده است و حالا دنیا متوجه شده است که اقتدار نظامی-امنیتی این رژیم کاملا پوشالی بوده است.

اسماعیل کوثری، نماینده مجلس، درباره این موضوع به «مثلث‌آنلاین» گفت: «عملیات سپاه و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی بر این رژیم بسیار سنگین تمام شد؛ خصوصا حمله به پایگاه شکاری اف35 و پایگاه اطلاعاتی آنها در منطقه. صهیونیست‌ها اصلا فکرش را نمی‌کردند که ایران چنین توانمندی‌ای داشته باشد و حالا در بین اعضای کابینه دولت اشغالگر اختلافات شدیدی در گرفته است و آشفتگی بسیاری وجود دارد و می‌بینیم که اعضای دولت صهیونیستی یکی پس از دیگری استعفا می‌دهند».

او ادامه داد: «عملیات وعده صادق که عملیاتی پیچیده و با استفاده هم‌زمان پهپاد و موشک بود، توانست اهداف‌ مشخش‌شده را در اراضی اشغالی منهدم کند و حالا اختلافات شدیدی بین مقامات رژیم صهیونیستی به وجود آورده است».

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: «وضعیت در رژیم صهیونیستی اصلا مساعد نیست و بسیاری نتانیاهو را مسئول ضعف شدید این رژیم می‌دانند. صهیونیست‌ها در به اهدافی که بعد از حمله طوفان‌الاقصی مشخص کردند رسیدند و نه توانتسند کوچک‌ترین مقابله با ایران در حمله اخیر داشته باشند. آنها می‌گفتند اسرایمان را از دست حماس آزاد می‌کنیم، حماس را از بین می‌بریم و مردم غزه را به کشورهای دیگر کوچ می‌دهیم که هیچ یک از این موارد محقق نشد».

کوثری در پایان گفت: «در حمله ایران هم شکست نظامی-اطلاعاتی آنها مشخص شد. رژیم صهیونیستی عملا در مسیر سقوط کامل قرار دارد و با جنایاتی که در غزه می‌کند هم روزتر به پایان خودش نزدیک می‌شود. اگر حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی از این رژیم نبود خیلی زودتر از اینها شاهد سقوط این رژیم بودیم. آمریکا هم باید بداند که نباید خودش را بیش از این خرج رژیم صهیونیستی کند زیرا هرچه این حمایت را ادامه دهد، حیثیتش بیشتر نزد افکار عمومی در دنیا خراب می‌شود».