بانه سیتی یکی از فروشگاه‌های معتبر واقع در شهر بانه است که با سال‌های زیادی از تجربه و اعتبار، انواع محصولات اورجینال را به صورت فروش حضوری و غیرحضوری ارائه می‌کند.

معرفی فروشگاه بانه سیتی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اگر قصد خرید لوازم خانگی و الکترونیکی از فروشگاه‌های بانه را داشته باشید، حتما با نام «بانه سیتی» برخورد خواهید کرد. بانه سیتی یکی از فروشگاه‌های معتبر واقع در شهر بانه است که با سال‌های زیادی از تجربه و اعتبار، انواع محصولات اورجینال را به صورت فروش حضوری و غیرحضوری ارائه می‌کند. اما روند خرید، پردازش و تحویل کالا در این فروشگاه چگونه صورت می‌گیرد و اصلا چگونه می‌تواند به بانه سیتی اعتماد کرد؟

 

معرفی فروشگاه بانه سیتی

فروشگاه بانه سیتی با بیش از ده‌ سال سابقه در زمینه‌ی واردات و فروش لوازم خانگی اورجینال شامل تلویزیون، لوازم آشپزخانه، سینمای خانگی . ... از برندهای معتبری از جمله ال جی، سونی، سامسونگ، بوش، دوو و ... در شهر بانه مشغول به فعالیت است. این فروشگاه با هدف جلب رضایت مشتری و جذب مشتریان وفادار، خدمات فروش از صفر تا صد را به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می‌کند؛ مشتریان می‌توانند از بررسی و انتخاب کالا تا خرید و تست را با همراهی کارشناسان و مشاوران خبره‌ی این فروشگاه طی کنند.

برای ارتباط با فروشگاه بانه سیتی از روش های زیر استفاده کنید:

کارشناسان فروش (24 ساعته)

  • کارشناس فروش 1: 09187844373
  • کارشناس فروش 2: 09187844383

خرید از بانه چگونه صورت می‌گیرد؟

جهت خرید از این فروشگاه، علاوه بر امکان مراجعه‌ی حضوری، شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت https://banehcity.com انواع محصولات را مشاهده، بررسی و با یکدیگر مقایسه کنید و در صورت نیاز جهت دریافت مشاوره‌ی رایگان با فروشگاه شهر بانه، تماس بگیرید. پس از انتخاب محصول با تکمیل فرم ثبت سفارش و پرداخت تنها هزینه‌ی حمل و نقل، سفارش شما به واحد پردازش ارسال شده و روند ارسال کالا آغاز می‌گردد. در نهایت، پس از آنکه کالای خود را دریافت و تست کردید، مبلغ کالا را پرداخت خواهید نمود.

چرا باید به فروشگاه بانه سیتی اعتماد کنم؟

همانطور که می‌دانید، فروشندگان شهر بانه به دلیل پرداخت گمرک کمتر، می‌توانند محصولات اورجینال خارجی را با قیمت کمتری وارد کشور کنند و همین مزیت، این فرصت را برای تمام هموطنان فراهم کرده که بتوانند محصولات مرغوب را با قیمت کمتری در این شهر خریداری کنند. در نتیجه قیمت کمتر محصولات بانه سیتی تنها ناشی از این موضوع است.

افزون بر این، وبسایت فروشگاه بانه سیتی به عنوان یک کسب و کار معتبر در مرکز توسعه تجارت الکتریکی وزارت صنعت، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و شما می‌توانید این نماد را در وبسایت این فروشگاه مشاهده و اعتبارسنجی کنید. در نهایت نیز از آنجا که شما می‌توانید پس از تست محصول هزینه‌ی آن را پرداخت کنید، این فرصت را خواهید داشت که با خیال آسوده محصول خود و اصالت آن را بررسی نمایید.

فروشگاه بانه سیتی چه محصولاتی ارائه می‌دهد؟

فروشگاه شهر بانه، علاوه بر فروش محصولات ایرانی جهت حمایت از تولید ملی، انواع لوازم خانگی اعم از سینما خانگی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و فریزر و کولر گازی اصل خارجی را عرضه می‌دارد. در این فروشگاه می‌توانید به محصولات بزرگترین برندها از جمله ال جی، سامسونگ، سونی، آ ا گ، دوو، بوش و ... دسترسی داشته باشید.

ارائه جدید‌ترین مدل‌های تلویزیون

اگر سری به وبسایت بانه سیتی بزنید، می‌توانید انواع تلویزیون‌های سه برند برتر دنیا (ال جی، سامسونگ، سونی) را به تفکیک کیفیت صفحه نمایش، سال تولید، ابعاد صفحه نمایش و ... مشاهده کنید. در این وبسایت، بررسی جدید‌ترین تلویزیون‌های سال 2020 انجام شده و شما می‌توانید اطلاعات خوبی در رابطه با امکانات این محصولات کسب نمایید.

ارائه یخچال و فریزرهای با کیفیت

علاوه بر تلویزیون‌ها، یکی دیگر از پربازدیدترین محصولات بانه سیتی، یخچال و فریزر‌‌های آن است. در این دسته محصولات ال جی، سامسونگ، دوو و بوش قابل خرید هستند و شما می‌توانید پس از بررسی امکانات و مقایسه‌ی محصولات اقدام به خرید نمایید.

فروش انواع ماشین لباسشویی در بانه

انتخاب ماشین لباسشویی مناسب به عوامل مختلفی بستگی دارد و این محصولات نیز تنوع بسیار بالایی دارند. برای مثال بسیار مهم است که یک ماشین لباسشویی اتوماتیک می‌خواهید یا نیمه اتوماتیک، یا می‌خواهید درب ماشین از بالا باز شود یا از روبرو یا اصلا دوست دارید ماشین شما چند کیلو حجم داشته باشد؟ تمامی این‌ موارد اطلاعاتی هستند که ذیل هر محصول در فروشگاه بانه سیتی پوشش داده شدند و به شما در روند انتخاب و خرید کمک می‌کنند.

خرید انواع ماشین ظرفشویی به قیمت بانه

در سال‌های اخیر، با توجه به رشد روز افزون محبوبیت ماشین‌های ظرفشویی در میان خانواده‌ها، فروشگاه بانه سیتی نیز جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان خود فروش انواع ماشین ظرفشویی ال جی، ماشین ظرفشویی سامسونگ، ماشین ظرفشویی بوش، ماشین ظرفشویی آ ا گ، ماشین ظرفشویی دوو، ماشین ظرفشویی بکو و ماشین ظرفشویی هیتاچی را در دستور کار خود قرار داده است.

ارائه سینمای خانگی در فروشگاه بانه سیتی

فروشگاه بانه سیتی، به عنوان یکی از بهترین‌ فروشندگان شهر بانه، امکان خرید انواع سینمای خانگی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. خرید این محصولات از فروشگاه بانه شامل هفت روز ضمانت بازگشت کالا است و شما می‌توانید پس از دریافت و تست هزینه‌ی کامل را پرداخت نمایید.

انواع کولر گازی در بانه

و در نهایت، در فروشگاه شهر بانه شما می‌توانید انواع کولرهای گازی پنجره‌ای، اسپلیت و ایستاده را بررسی و خریداری کنید.

سخن پایانی

آنچه خواندید معرفی اجمالی فروشگاه بانه سیتی واقع در شهر بانه بود که تنها بخشی از خدمات این فروشگاه باسابقه و معتبر را به شما نشان می‌دهد. توصیه‌ی ما این است که با مراجعه به وبسایت این کسب و کار نظرات کاربران آن را نیز مطالعه کنید تا با آسودگی خاطر بیشتری به بانه سیتی اعتماد کنید. اگر شما هم تجربه‌ای در خصوص خرید یا دریافت مشاوره از بانه سیتی دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.