هزینه عوارض گمرک جهت رجیستری گوشی های مسافری که از خارج به ایران آمده اند یا مدت زیادی خاموش بوده اند یا به هرترتیب بدون کد فعالسازی خریداری کرده اید بسته به قیمت دلاری (آزاد) گوشی متفاوت است. در ادامه به بررسی دقیق این موضوع میپردازیم. فقط اگر قصد دارید بیشتر از 30 روز در ایران از گوشی استفاده کنید میبایست هزینه گمرک را پرداخت نمایید در غیر این صورت نیاز به هیچ اقدامی نیست.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به نقل از سایت اندرویدزوم هزینه عوارض گمرک جهت رجیستری گوشی های مسافری که از خارج به ایران آمده اند یا مدت زیادی خاموش بوده اند یا به هرترتیب بدون کد فعالسازی خریداری کرده اید بسته به قیمت دلاری (آزاد) گوشی متفاوت است. در ادامه به بررسی دقیق این موضوع میپردازیم. فقط اگر قصد دارید بیشتر از 30 روز در ایران از گوشی استفاده کنید میبایست هزینه گمرک را پرداخت نمایید در غیر این صورت نیاز به هیچ اقدامی نیست.
 
برای اطلاع از هزینه رجیستری گوشی مسافری و لیست قیمت عوارض گمرکی وارد لینک زیر شوید و به تفکیک برند قیمت رجیستری و گمرکی گوشی خود را مشاهده کنید اندرویدزوم تلاش کرده است تا قیمت ها مرتبا بروز شود تا کاربران دچار اشتباه و گمراهی نشوند
 
 
8ea3835b-bc9c-4e35-9891-9af9bedf3f1d
 
همینطور گفتنی است برای پرداخت این هزینه های گمرکی لازم است دستگاه خود را در سامانه گمرک ثبت کنید و برای ثبت گوشی حتما بایستی پاسپورت مسافری داشته باشید که در دوماه گذشته وارد ایران شده باشد لذا اگر پاسپورت تازه از سفر برگشته ندارید میتوانید جهت ثبت دستگاه خود اقدام به خرید پاسپورت مسافری کنید.
 
 
 
 
 
جو:
 
تجو:
تجو: