صدآنلاین : درگیری زوج جوان بر سر مشکلات مالی منجر به قتل زن و بازداشت شوهر به اتهام قتل شد.

همسرکشی در تهران ؛ مرد جوان با مشت و لگد همسرش را کشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دوشنبه 02 اسفند 1400 , 13:45

به گزارش صدآنلاین درگیری زوج جوان بر سر مشکلات مالی منجر به قتل زن و بازداشت شوهر به اتهام قتل شد.

این حادثه شامگاه شنبه در یکی از محله‌های تهران رخ داد. آن شب گزارش قتل زنی جوان به قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او به همراه تیمی از ماموران تجسس پلیس آگاهی در محل حادثه حضور یافتند. مقتول زنی بود حدودا 25ساله که با ضربات مشت و لگد جانش را از دست داده بود. عامل این جنایت کسی جز شوهر او نبود که بازداشت شد و در بازجویی‌ها به قتل همسرش اقرار کرد.

وی درباره جزئیات درگیری گفت: شغلم آزاد بود اما مدتی بود که کارمان کساد شده و بیکار شده بودم. از سوی دیگر مستاجر بودیم و می ترسیدم مبادا صاحبخانه مرا جواب کند یا کرایه خانه را افزایش دهد. همه این اتفاقات به ذهنم فشار می آورد و شرایط خوبی نداشتم. او ادامه داد: شب حادثه مشغول صحبت با همسرم درباره این مسائل بودیم که از او خواستم به پدرش شرایط‌مان را توضیح بدهد و از او درخواست کمک کند. پدرزنم وضع مالی خیلی خوبی داشت و آن شب به همسرم گفتم از او بخواهد تا برای ما خانه‌ای بخرد. اما وقتی این حرف‌ها را به همسرم زدم، او به شدت عصبانی شد و شروع کرد به سرزنش‌کردن من. می‌گفت چرا باید بیکار بمانم و پدرش خرج زندگی ما را بدهد و برای ما خانه بخرد. وقتی جر و بحث میان ما بالا گرفت، به شدت عصبانی شدم و با مشت و لگد او را کتک زدم. ناگهان صدای گریه پسر 8ماهه‌ام مرا به خودم آورد و دیدم همسرم بی‌حال روی زمین افتاده است. به شدت ترسیدم و سعی کردم او را احیا کنم اما حالش خوب نبود. همان لحظه به اورژانس زنگ زدم و درخواست کمک کردم. وقتی اورژانس رسید و همسرم را معاینه کرد ناباورانه اعلام کرد که او فوت شده است. اصلا باورکردنی نبود، من هرگز قصد گرفتن جان همسرم را نداشتم. من عاشق او بودم و آن زن مادر پسرم بود. دلم می‌خواست زمان را به عقب برمی‌گرداندم و می‌توانستم خشم خودم را کنترل کنم اما افسوس که دیگر فایده‌ای نداشت و همسرم جانی در بدن نداشت.

متهم به قتل پس از اقرار به جنایت با قرار قانونی بازداشت شد و برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.