به تازگی عکسی از پریناز ایزدیار در فضای مجازی منتشر شده است که در کنار محافظان ناصرالدین شاه در پشت صحنه سریال جیران است.

تصویر متفائت پریناز ایزدیار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش پایگاه خبری رصد ورزشی: پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است. پریناز ایزدیار با سریال ۵ کیلومتر تا بهشت به شهرت رسید.  پریناز ایزدیار قبل از بازیگری به حرفه مدلینگ  می پرداخته است. جیران تازه ترین سریال با بازی پریناز ایزدیار است. در ادامه عکس پریناز ایزدیار را در کنار محافظان فیلم جیران میبینیم.

پریناز ایزدیار

زندگینامه پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد.

خانوادهٔ او موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشتهٔ تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به رشتهٔ هنر تغییر رشته داد. پدر ایشان یکی از مخالف های سر سخت رشتهٔ وی بود و مایل بود که او رشتهٔ وکالت بخواند ولی برعکس مادرش خیلی مایل بود که او رشتهٔ بازیگری را ادامه دهد.

سال 1385 به پیشنهاد یکی از دوستان اش که از علاقه او باخبر بود در تست فیلم بازی خطرناک به کارگردانی حسن هدایت حاضر شد و با نقش مکمل جلوی دوربین رفت.

این فیلم هیچگاه مجوز اکران نگرفت تا اینکه بعد از یکسال و نیم تمرین با دانشجوهای بازیگری سال 87 برای بازی در «تله فیلم همان» روز دعوت شد.

شهرت پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

سال 1389 با فیلم اینجا بدون من وارد سینما شد سپس همین سال با سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد بازی در تلویزیون را نیز تجربه کرد.

با سریال 5 کیلومتر تا بهشت در سال 1390 شناخته شد اما یکسال بعد با سریال زمانه در نقش ارغوان کنار حمید گودرزی و هومن برق نورد به شهرت رسید.

همچنین از سال 93 تا 97 نیز با سریال شبکه خانگی شهرزاد در نقش شیرین دیوانسالار بازی بسیار موفق و تحسین شده ای را نیز از خود به جای گذاشت.

 پریناز ایزد یار در گفت و گویی گفته است :من عاشق دریا هستم ، رفتن به دریا و قدم زدن در ساحل حالم را واقعا خوب می کند ، هروقت که فرصتی پیش می آید و به خانه پدری ام می روم هنوز نرسیده سراغ دریا را می گیرم.

وقتی با دریا چشم در چشم می شوم و صدای موج هایش را می شنوم و به شکوه بی پایان آب می نگرم، حس می کنم تمام مشکلاتم حل شده و آرامش پیدا کرده ام.
 

پریناز برای بازی در فیلم ابد و ی روز موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال 1394 است. ابد و یک روز در طول نمایش مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و توانست 9 سیمرغ بلورین (6 سیمرغ در بخش اصلی، 2 سیمرغ -بهترین فیلم و بهترین کارگردانی-در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

ازدواج پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

ازدواج کردن را دوست دارم بخصوص که عاشق بچه هستم و عاشق تجربه کردن احساس مادری اما فکر می کنم ازدواج یک پختگی لازم دارد که هنوز به آن نرسیده‌ ام .

این پختگی دوطرفه است هم زن و هم مرد باید به جایی رسیده باشند که مسئولیت یک زندگی را دونفری به دوش بکشند.