فروش خرد و عمده انواع پلیمرها در فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

با پیشرفت علم شیمی و شناخت واکنش ها و پیوند های مولکول های مختلف با یکدیگر, محققان توانستند که با استفاده از برخی مواد شیمیایی, تعدادی از مولکول ها را به صورت زنجیروار به یکدیگر متصل کنند و محصول جدیدی با خواص متفاوت از اجزای سازنده ی آن به دست آورند. این دسته از مواد که به آن ها بسپار یا پلیمر گفته می شود در زمینه های متعددی دارای کاربرد هستند که فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم اکثر پلیمر های مورد استفاده در صنایع مختلف را در مقیاس های خرد و عمده برای مصرف کنندگان عزیز فراهم نموده است. برای خرید پلیمرها می توانید به سایت اوشیم مراجعه نمایید.

آشنایی با پلیمر ها

پلیمر از واژه ی یونانی poly به معنای زیاد و mer به معنای بخش و قسمت اقتباس شده است. پلیمر ماده ای است که از مولکول های بسیار بزرگ یا مولکول های ماکرو و از تکرار زیاد زیر واحد های تکرارشونده تشکیل شده است. پلیمرهای مصنوعی و طبیعی به دلیل طیف گسترده ای از خواص ، کاربردهای اساسی و رایجی در زندگی روزمره ی ما دارند. انواع و اقسام پلیمرها، از پلاستیک های مصنوعی رایج مانند پلی استایرن گرفته تا بیوپلیمرهای طبیعی مانند رشته های DNA و پروتئین هایی که برای ساختار و عملکرد بیولوژیکی ضروری هستند ، دارای نقش در زندگی ما می باشد. پلیمرها ، چه از نوع  طبیعی و مصنوعی ، از طریق فرایند پلیمریزاسیون مولکول های کوچک ، که به مونومر معروف هستند ، ساخته و تهیه می شوند؛ در نتیجه سبب می شود جرم مولکولی آن ها ، نسبت به ترکیبات مولکولی کوچک ، بسیار بالاتر باشد و درنتیجه خواص فیزیکی منحصر به فردی از جمله کشش و انعطاف زیاد و تمایل به تشکیل ساختارهای مختلف (بی شکل و نیمه کریستالی و غیره) را ایجاد می کنند. پلیمر ها مختص به مواد پلاستیکی نمی باشد و طیف وسیعی از مواد می توانند به صورت پلیمر در بیایند, مانند پلی وینیل الکل، پلی الکترولیت، پلی یورتان و بسیاری دیگر از محصولات پلیمری که همگی در سایت اینترنتی فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اُشیم قابل بازدید و سفارش در مقیاس های خرد و عمده می باشند.

فروشگاه اوشیم

همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد, پلیمرها همگی مصنوعی (سنتزی) نیستند و بسیاری از پلیمرهای طبیعی مانند کنف ، کهربا ، ابریشم و لاستیک طبیعی برای سالیان سال مورد استفاده قرار گرفته اند. اما امروزه بیشتر مصارف پلیمر ها مربوط به پلیمرهای سنتزی می باشد. پلی اتیلن ، پلی پروپیلن ، پلی استایرن ، پلی وینیل کلراید ، لاستیک مصنوعی ، رزین فنل فرمالدئید (یا باکلیت) ، نئوپرن ، نایلون ، پلی اکریلونیتریل جز این دسته از مواد می باشند.

اما نکته ی مهم در مورد پلیمرها, انجام واکنش های پلیمریزاسیون و اتصال مونومر ها به یکدیگر است. این واکنش معمولا با توجه به نوع مونومر و نوع آغازگر در محیط ها و حلال های مختلف صورت می گیرد. این حلال ها می توانند حلال های غیر قطبی مانند هگزان و یا حلال های قطبی مانند متانول و اتانول باشند. پرمصرف ترین حلال های قطبی که در این زمینه کاربرد دارد اتانول و آب می باشند.

 

مشخصات، قیمت و خرید اتانول

همانطور که در بالا نیز اشاره شد مهم ترین حلال های مصرفی در این زمینه, آب و اتانول می باشند؛ آب که از راه های بسیاری برای صنعتگران و محققین فراهم است, اما اتانول توسط روش های سنتی و صنعتی به دست می آید و در اختیار آنان قرار می گیرد.

انواع مواد پلیمیری

 

اتانول که آن را الکل اتیل ، الکل غلات و یا به عامیانه الکل نیز می نامند, یک ترکیب شیمیایی آلی است. این یک الکل ساده با فرمول شیمیایی C2H6O می باشد. دارای یک گروه اتیل متصل به یک گروه هیدروکسیل است و اغلب به اختصار EtOH نوشته می شود. اتانول یک مایع فرار ، اشتعال پذیر ، بی رنگ و دارای بوی تند و مشخصی است.

علاوه بر روش های سنتی که بازده نسبتا کمی دارند, روش های صنعتی گوناگونی برای تهیه اتانول وجود دارد. برای این مثال اتانول از طریق فرآیند های پتروشیمی مانند هیدراتاسیون اتیلن تولید می شود. هیدراتاسیون اتیلن، اتانولی می دهد که بیشتر برای استفاده به عنوان ماده اولیه یا حلال صنعتی از ذخایر خوراک پتروشیمی همراه با کاتالیزور تهیه می شود. برای کاتالیز این فرایند بیشتر از اسید فسفریک استفاده می شود که روی یک تکیه متخلخل مانند ژل سیلیس یا خاک دیاتومه جذب می شود.

اتانول علاوه بر حلال بودن در صنعت پلیمر ، اغلب در غلظت های بالا ، برای انحلال بسیاری از داروهای نامحلول در آب و ترکیبات مربوطه نیز استفاده می شود. به عنوان مثال ، داروهای مایع؛ داروهای ضد درد ، سرفه و سرماخوردگی و دهانشویه ها ممکن است تا 25٪ اتانول داشته باشند.

با توجه به کاربرد گسترده ی این حلال استراتژیک در انواع صنایع شیمیایی مختلف, مجموعه اُشیم بر آن شده است تا بتواند نیاز مصرف کنندگان این ترکیب را چه به صورت خرد و چه به صورت عمده بر طرف سازد و از آسان ترین راه و حتی به صورت غیر حضوری, اتانول مورد نیاز را به دست مصرف کننده گرامی برساند.

برای خرید اتانول می توانید به سایت فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم مراجعه نمایید.

فروش مواد شیمیایی

 

فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اُشیم

فروشگاه موادشیمیایی اُشیم, به عنوان جامع ترین فروشگاه آنلاین خرید مواد شیمیایی, عرضه تمامی محصولات بیان شده در این مقاله را چه به صورت خرد و چه به صورت عمده فراهم ساخته است و می توان از طریق مشاوره با کارشناسان خبره این مجموعه و بدون نیاز به حضور فیزیکی, انواع پلیمر ها ، حلال ها و سایر مواد شیمیایی مرتبط با نیاز خود را از این فروشگاه تهیه نمود.

لازم به ذکر است که تنوع محصولات این فروشگاه محدود به پلیمر ها و یا فروش حلال ها نمی شود؛ بلکه ارائه انواع مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی, اعم از پلاستی سایزر ها, افزودنی ها, روغن ها, مواد شیمیایی پودری و رزین ها مانند انواع اپوکسی رزین ها, رزین های فنولیک , رزین پلی استر و بسیاری از مواد شیمیایی دیگر, از افتخارات این مجموعه می باشد.

راه های ارتباطی فروشگاه اُشیم به منظور استعلام قیمت و خرید خرد و عمده انواع رزین های اپوکسی و انواع مواد شیمیایی به شرح زیر می باشد.

تلفن:  88446925-021 و 88428964-021         

موبایل: 09209091600

آدرس سایت: www.oshim.ir

رسانه های اجتماعی: @oshim.ir