آنچه باید در مورد گازهای صفحه‌ای اخوان بدانید.
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

اخوان یکی از تولیدکنندگان معتبر ایران بوده است و گاز صفحه‌ای اخوان از محصولات پرطرفدار محسوب می‌شود. از دلایل پرطرفداری این مدل گازها هم می‌توان به اصطلاحاً جمع ‌و جور بودن گاز رومیزی اخوان اشاره کرد.

با وجود این مسئله گاز توکار یا همان گاز صفحه‌ای هم مزایا و معایبی دارد که قبل از خرید باید نسبت به آن‌ها آگاهی کامل داشته باشید، پس آنچه باید در مورد گازهای صفحه‌ای اخوان بدانید را مطالعه کنید.

البته فرقی ندارد که ارزان‌ترین گاز رومیزی اخوان را بخواهید یا جدیدترین گاز رومیزی اخوان، در هر صورت نکاتی برای تصمیم‌گیری بهتر وجود دارد که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم.

مزایای گاز صفحه‌ای اخوان

به طور کلی مزایا و معایب گاز صفحه‌ای اخوان می‌توانند به نوع یا حتی شیشه‌ای و استیل بودن بستگی داشته باشند، پس برای اطمینان بیشتر در خصوص گاز رومیزی استیل اخوان و شیشه‌ای آن هم توضیح داده‌ایم.

مزایای گاز صفحه‌ای اخوان چنین مواردی را دربرگرفته است:

  • ضمانت: هنگام خرید لوازم خانگی یکی از مهم‌ترین فاکتورها ضمانت است. گاز رومیزی اخوان این ویژگی را دارد که تا حدودی باعث اطمینان خاطر شما خواهد شد.
  • تنوع کیفیت: این گازهای صفحه‌ای از کیفیت‌های معمولی تا کیفیت عالی را پوشش می‌دهند تا افراد با نیاز و سلیقه متفاوت انتخاب راحت‌تری داشته باشند.
  • تنوع قیمت: قیمت گاز صفحه‌ای اخوان طیف متنوعی دارد و شما با بودجه‌های مختلف می‌توانید محصول دلخواه خود را خریداری کنید. البته می‌توان گفت قیمت گازهای اخوان نسبت به کیفیتی که دارند، آن‌ها را در دسته گاز رومیزی قیمت مناسب قرار می‌دهد.
  • تنوع مدل: انواع گاز رومیزی اخوان مدل‌هایی از جمله گاز شیشه‌ای و گاز استیل یا حتی گاز رومیزی شیشه و استیل را پوشش داده است. همچنین مدل‌های آن دارای تعداد شعله‌های مختلف مانند دو، سه یا پنج شعله و غیره است که دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد.
  • ابعاد استاندارد: از مزایای دیگر این است که در ابعاد برش گاز صفحه‌ای اخوان از هر مدل، استانداردهای لازم رعایت شده‌اند.
  • گاز صفحه‌ای ضدخش اخوان: گروه صنعتی اخوان در تولیدات خود مزایای مهمی مثل ضدخش و ضدلک را هم قرار داده‌اند. اگر از کسانی هستید که به ظاهر آشپزخانه بسیار اهمیت می‌دهید، گاز صفحه‌ای ضدخش اخوان یا گاز صفحه‌ای ضدلک انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

این موضوعات تنها بخشی از فواید گاز رومیزی بودند و جزئیات بیشتر با انتخاب دقیق هر مدل مشخص خواهد شد.

معایب گاز رومیزی اخوان

مختصراً گاز رومیزی اخوان معایب بزرگ و خاصی ندارد اما با این حال می‌توان به چنین مواردی اشاره کرد:

  • امکان جابه‌جایی: عده‌ای برای یکی از معایب گاز رومیزی عدم امکان جابه‌جایی را نام می‌برند، اما با هماهنگی و اجرای کارهای لازم امکان جابه‌جایی برای گاز صفحه‌ای اخوان هم وجود دارد. پس نمی‌توان دقیقاً آن را یک عیب دانست.

اما بازهم اگر به جابه‌جایی زودبه‌زود نیاز دارید، اجاق گاز فردار اخوان هم می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

  • عدم داشتن فر: این گازهای صفحه‌ای بر روی جای مخصوص مانند کابینت نصب می‌شوند و فر ندارند. این موضوع برای کسانی که از فر اجاق گاز بسیار می‌کنند و فر جداگانه ندارند، می‌تواند مشکل ایجاد کند.
  • قیمت اجاق گاز صفحه‌ای: اگر بخواهیم قیمت اجاق گاز رومیزی را نسبت به اجاق گاز مبله بسنجیم، در بعضی موارد تعرفه‌های گاز رومیزی بیشتر است. البته این مورد به برند و سلیقه شما بستگی دارد چون همان‌طور که اشاره کردیم، قیمت گاز صفحه‌ای اخوان متنوع و مناسب است.

با وجود این مسائل بازهم اجاق گاز رومیزی اخوان در رده مناسب‌ترین گازهای رومیزی قرار می‌گیرد و انتخاب مطلوبی است که نیاز به یک اجاق گاز خوب را برآورده می‌سازد.

بهترین مدل گاز صفحه‌ای اخوان

2

بهترین مدل گاز صفحه‌ای اخوان وابسته به سلیقه‌های افراد متفاوت است. امکان دارد از نظر کسی ارزان‌ترین گاز رومیزی اخوان بهترین باشد و از نظر کسی دیگر پرفروش ترین گاز رومیزی اخوان یا حتی گاز با تعداد شعله‌های زیاد بهترین باشد.

پس شما باید بهترین گاز رومیزی را خودتان با توجه به بودجه و نیازی که دارید، پیدا و انتخاب کنید. اما در هر صورت بهتر است هنگام خرید به نکات مهم مثل جنس، ضمانت و امکانات توجه کافی داشته باشید.

گاز رومیزی استیل اخوان یا گاز رومیزی شیشه‌ای اخوان؟

گاز رومیزی استیل اخوان یا گاز رومیزی شیشه‌ای اخوان؟ کدام بهتر است؟ اغلب کسانی که به دنبال خرید گاز صفحه‌ای هستند در دوراهی گاز شیشه‌ای یا استیل قرار می‌گیرند. هر کدام از مدل‌های گاز رومیزی استیل و گاز رومیزی شیشه‌ای فاکتورهای مخصوص خود را دارند.

برای مثال گاز صفحه‌ای استیل اخوان معمولاً نسبت به انواع شیشه‌ای ماندگاری بیشتری دارد اما از طرفی تمیز کردن گازهای شیشه‌ای راحت‌تر هستند. هر چند به طور کلی نظافت اجاق گاز رومیزی اخوان نسبت به اجاق گاز مبله آسان‌تر است.

از طرفی دیگر عده‌ای نگران شکستن گازهای شیشه‌ای هستند، در این باره می‌توان گفت اکثر گازهای شیشه‌ای اخوان وابسته به مدل از جنس نشکن و مقاوم در برابر گرما ساخته شده‌اند. با این وجود بازهم افرادی گاز صفحه‌ای استیل را ترجیح داده تا مطمئن‌تر باشند.

مجموعاً گاز رومیزی شیشه‌ای اخوان جذابیت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌ها دارد اما این گروه صنعتی برای کسانی که خواهان گاز استیل هستند، مدل‌های ضدخش هم تولید کرده است تا پس از مدتی استفاده ظاهر خود را حفظ کنند.

ضمناً علاوه بر این دو مدل، گاز رومیزی شیشه‌ای و استیل هم برای کسانی که می‌خواهند از مزایای هر دو بهره ببرند، می‌تواند گزینه خوبی باشد.

انتخاب بین گاز رومیزی شیشه‌ای و گاز رومیزی استیل، انتخابی شخصی است که با در نظر داشتن نکاتی که ذکر کردیم، تصمیم راحت‌تر می‌شود.

خرید گاز صفحه‌ای اخوان

3

آنچه باید در مورد گازهای صفحه‌ای اخوان بدانید را با جزئیات و نکات مهم بررسی کردیم تا با توجه به آن‌ها خریدی بهتر داشته باشید اما نباید اهمیت فروشگاه را فراموش کنید.

یک فروشگاه خوب انواع مدل‌های گاز صفحه‌ای اخوان را در فروشگاه خود قرار داده است تا شما با خیالی آسوده انتخاب را انجام دهید. از جمله این فروشگاه‌ها، فروشگاه اینترنتی اخوان استور است که تنوع بالایی از گازهای رومیزی اخوان دارد.

با توجه به نکات مهم تنها کافیست بودجه، رنگ و مدل دلخواه خود را مشخص کنید و سپس خرید اجاق گاز رومیزی اخوان را انجام دهید تا از امکانات مفید و جذابیت آن بهره‌مند شوید. برای خرید گاز رومیزی اخوان از فروشگاه اینترنتی اخوان استور، به نشانی اینترنتی زیر مراجعه نمایید.

https://akhavanstore.com/