روش های تشخیص چرخ گوشت صنعتی خوب
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد گاهاً با خرید یک دستگاه چرخ گوشت صنعتی، حال به صورت اینترنتی و یا حضوری، پس تحویل کالا یا آوردن وسیله به محل خود دچار تردید و دودلی شده باشید و حتی پشیمان از انتخاب! سخت تر آن این بوده که وسیله ی قابلیت مرجوعی و یا تعویض نداشته و این عاملی در روند ایجاد دغدغه های ذهنی برای فرد می شود.

شاید نتوانیم در انتخاب همه ی دستگاه های موجود در بازار به شما کمک کنیم ولی از تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی محصولی ( چرخ گوشت صنعتی ) را معرفی خواهیم کرد و به شناخت درست مشخصات آن می پردازیم که در صورت انتخاب نادرست و غلط آن ممکن است نتوانید خروجی با بازخورد عالی در پیش داشته باشید. پس بهتر است مقاله روش های تشخیص چرخ گوشت صنعتی خوب را تا پایان مطالعه نمایید تا در انتخاب این کالاهای ارزشمند و مهم که امروزه به عنوان محصولی در جهت تهیه انواع غذاهای پروتنئینی لازم برای بدن استفاده می شود، آشنا شوید.

یک چرخ گوشت صنعتی خوب چه ویژگی های دارد؟

از اقلام پر کاربرد و پر استفاده برای انواع آشپزخانه ها اعم از خانگی و صنعت، چرخ گوشت است. این وسیله که در جهت خرد کردن و چرخ گرفتن گوشت با سایز های مختلف استفاده می شود قابلیت ویژه ای را در صنف های متعدد اجرا می کند و به عنوان محصولی تلقی می گردد که یک دستیار حرفه ای در کنار شما برای تهیه انواع غذاها مورد استفاده می باشد.

در گذشته این دستگاه ها به شکل ساده تری وجود داشتند ولی امروزه شکل تکامل یافته آن ها که با گنجاندن تمامی تکنولوژی ها و فناوری های روز یک محصول حرفه ای هستند را مشاهده می کنیم که تنوع عظیمی از دستگاه های چرخ گوشت را در سایز و مدل های مختلف شاهد هستیم.

در انتخاب این کالاهای پر فایده شاید این دغدغه برای شما نیز پیش بیاید که به راستی یک چرخ گوشت صنعتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ یا چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

امروزه کمتر کسی را می شود سراغ داشت که این محصول را نشناسد و از کارایی و عملکرد آن اطلاعی نداشته باشد چرا که همه ی ما نوع خانگی آن را در منزل دیده و از آن استفاده کرده ایم و یا اگر از دسته افرادی باشید که گوشت چرخ کرده را از فروشگاه ها و یا قصابی ها تهیه می کنید، مدل صنعتی آن را در این مراکز مشاهده کرده اید.

اگر در قصابی ها، کبابی ها، مراکز بسته بندی گوشت و ... مشغول بکار هستید و یا در پی تأسیس آن می باشید ناخواسته به خرید و استفاده از این کالا ها احتیاج پیدا خواهید کرد پس بهتر است قبل از خرید حتماً حتماً ابتدا به:

  1. توان موتور
  2. تعداد چرخ دنده
  3. میزان صدا
  4. تیغه های متعدد و مختلف
  5. سبک بودن دستگاه
  6. داشتن روکش محافظ
  7. پایه ضد لغزش حین انجام کار توجه نمایید. این موارد در مدل های خانگی نیز صدق می نماید ولی اصل موضوع ما روی نمونه های صنعتی آن متمرکز می شود.

ناگفته نماند که برند دستگاه نیز از این قاعده مستثنی نیست و انتخاب یک کمپانی موفق نیز از عمده دلایلی ست که نیاز به بررسی از جانب کاربر را می طلبد چرا که تولید کننده نیز بی تأثیر در کیفیت کالا نخواهد بود. برای مثال کیفیت در مدل های ایتالیایی بیشتر از مدل های ایرانی و در ایرانی بیشتر از مدلهای چینی خواهد بود و حتی در هر کدام از این برند ها نیز شاهد مدل خوب و ضعیف این دستگاه ها هستیم.

به نظر شما چرخ گوشت چی بخرم؟

بیشترین سوالی را که کاربران از ما دارند این است که به نظر شما چرخ گوشت چی بخرم؟ که البته ممکن است که این سوال برای ما نیز پیش آمده باشد که منظور از خریدن بهترین دستگاه Meat Grinder می باشد.

خوب بودن را می توان در بدنه، ظاهر، موتور، بازدهی، سرعت، کیفیت، مقاومت و ... مشاهده کرد که همه ی این موارد را می توان تنها در بهترین برند ها و کالا ها در بازار ببینیم. تردید همراه با انتخاب، شک و دودلی را در ذهن کاربر قرار می دهد. ما در کنار شما هستیم تا این مورد را حذف کنیم پس نگران این موضوع نباشید.

در واقع می خواهیم بهترین برند ها را در این زمینه به شما معرفی نماییم تا راحتی در گزینش و انتخاب صحیح را برای شما به وجود بیاوریم.

معرفی بهترین مارک چرخگوشت صنعتی

در بین تولید کنندگان دستگاه های چرخگوشت موجود در بازار می توان به:

  • الکتروکار
  • چگا
  • مینروا
  • امگا
  • فیمار
  • و براکس اشاره کرد.

2

چرخ گوشت الکتروکار: تولید چرخ گوشت صنعتی و نیمه صنعتی را می توانیم در این کمپانی ارزشمند و قدیمی ایرانی مشاهده نماییم که با بهترین فن و دانش موفق به ساخت نمونه کالاهایی به بازار شده که لقب بهترین را عنوان گرفته اند. مدل چرخ گوشت گیربکسی، تسمه ای، رومیزی و ایستاده از نمونه های تولیدی این محصولات هستند که به سبب برخورداری از طول عمر بالا به همراه عملکرد عالی، در بین همگان از معروفیت بالایی برخوردار شده اند.

چرخ گوشت چگا: این شرکت با بیش از 3 دهه فعالیت موفق شده تولیداتی را روانه بازار سازد که علاوه بر جنس بدنه مقاوم، از موتور پر قدرتی نیز برخوردار شده اند و می توانند بهترین عملکرد و خروجی را برای کاربر به وجود آورند. شست و شوی آسان از دیگر گزینه های ایده آل بودن این دستگاه هاست که استفاده را برای محیط هایی از جمله رستوران ها، ادارات، هتل ها و مراکز گوشت مناسب قرار می دهد.

چرخ گوشت مینروا: این چرخ گوشت ساخت یکی از قدرتمند ترین کشورها یعنی ایتالیاست که به سبب مقاومت بالا برای استفاده در محیط های صنعتی معروف شده است. این محصول بدلیل نتایج و عملکرد بینظیری که دارد مورد استقبال زیادی از خریداران قرار گرفته به طوریکه این دستگاه اورجینال در کسب و کار شما سبب ارائه بهترین خروجی و خدمات به مشتریان می شود.

چرخ گوشت امگا: امگا تنوع عظیمی از فروش های بازار را به خود اختصاص داده که باید بگوییم الحق که این دستگاه ایرانی از لحاظ کیفیت و عملکرد چیزی از نمونه ایتالیایی آن کم ندارد. این چرخگوشت در بازار جهانی و داخلی پر طرفدار و معروف شناخته می شود و نمونه ارائه شده های آن نیز رونق در کسب و کار را با افزایش بازدهی و سرعت عمل به همراه دارد.

چرخ گوشت فیمار: یکی از پرسابقه ترین شرکت ها، کمپانی فیمار است که توانسته نمونه کالاهایی با ابعاد کوچک که مناسب برای فروشگاه ها و پروتئینی ها هستند، روانه ی بازار سازد. کیفیت، اصل و پایه تمامی تولیدات این مجموعه 46 ساله است که سبب برقرار کردن بهترین خروجی از گوشت چرخ کرده برای خریداران این تجهیزات شده است.

چرخ گوشت براکس: BURAX از معروف ترین تولیدات داخلی و موفق ترین سازندگان در زمینه ی عرضه انواع تجهیزات آشپزخانه ی صنعتی از جمله Meat Grinder می باشد. براکس در ارائه دو نمونه چرخگوشت 12 و 22 موفق بوده که کیفیت خارق العاده در کنار عملکرد بی نظر آن ها چشمگیر می باشد.

نکته* تمامی موارد گفته شده در بالا، بخشی از توضیحات می باشند که مشاهده کامل تر و مدل های متنوع آنها را می توانید از فروشگاه آل اسکیل، یکی از بهترین ها در صنعت عرضه تجهیزات آشپزخانه مشاهده نمایید.

با قطعات چرخ گوشت صنعتی آشنا شوید:

بعد از معرفی مواردی در جهت انتخاب مناسب و درست، حال بهتر است که قطعات این تجهیزات صنعتی را بشناسید تا در صورت بروز مشکل در هر قطعه بتوانید راحت تر و دقیق آن را رفع نمایید.

چرخ گوشت صنعتی را اجزایی از جمله موارد زیر می سازد:

  • طوقه: حکم درپوش برای قرار گیری اجزاء گلویی
  • فیلتر: سطحی با سوراخ های ریز در جهت خروج گوشت از چرخ گوشت
  • چرخ دنده: برای بالا بردن گشتاور موتور دستگاست که محل قرار گیری آن درون جعبه دنده می باشد
  • جاگلویی و گلویی: محل قرار گرفتن گلویی و مارپیچ
  • تیغه: مهم ترین قطعه در چرخ گوشت که برای برش گوشت مورد استفاده قرار می گیرد
  • پنجره: طراحی شده برای خروج گوشت با سایز های مختلف
  • مارپیچ: برای هدایت گوشت به سمت تیغه و پنجره است و شبیه به حلزون می باشد
  • گوشت کوب.

انواع دستگاه چرخ گوشت صنعتی کدام اند؟

  • چرخ گوشت گیربکسی، 
  • تسمه ای، 
  • صنعتی
  • نیمه صنعتی

از چرخ گوشت Industrial گیربکسی نمی توان برای چرخ گرفتن مواد آبدار استفاده کرد ولی در چرخ گوشت تسمه ای این گونه نیست و قادر هستید تا موادی همانند پیاز را بدون کوچک ترین مشکل چرخ بگیرید. در مقایسه بعدی به موتور دستگاه اشاره می کنیم که در مدل گیربکسی پر قدرت تر عمل می کند.

meat grinder  صنعتی برای حجم کاری بسیار زیاد طراحی شده است و مناسب شده برای استفاده های روزانه با حجم کاری بسیار زیاد. ولی در چرخ گوشت نیمه صنعتی می توان از کالا برای مصارف خانگی نیز استفاده کرد یعنی دستگاه مناسب شده هم برای مصارف صنعتی و هم خانگی.

سایز چرخ گوشت ها معمولاً 12، 22، 32، 42 و 52 هستند.

  •  چرخگوشت با سایز 12، مناسب برای مصارفی ست که حجم کاری آنها پایین است که البته این نمونه برای مصارف خانگی نیز بکار می رود. در نظر داشته باشید که سایز 12 نسبت به دیگر مدل های خانگی موجود در بازار، پر قدرت و با کیفیت تر عمل کرده و دوام بالاتری دارد.
  • سایز 22، با قدرت موتور 1 الی 1/5 اسب بخار برای فروشگاه مواد پروتئینی، تهیه غذا و رستوران گزینه ی ایده آلی است که بازدهی برابر با 250 کیلوگرم گوشت چرخ کرده را در یک ساعت ایجاد می کند. این مدل را می توانید در نمونه صنعتی و نیمه صنعتی مشاهده نمایید.
  • چرخ گوشت 32 که در مدل تسمه ای و گیربکسی قرار دارد برای پروتئینی ها، کبابی ها، مراکز تهیه غذا، هتل ها و رستوران ها و ... معرفی می شود.
  • چرخگوشت صنعتی با سایز 42 برای مصارفی ست که حجم کاری بالا است که می توان به هتل ها، رستوران ها، تالارها و غیره اشاره کرد. موتور این نمونه دستگاه ها پر قدرت تر و بازدهی بیشتری را تولید می کنند.
  • چرخ گوشت 52 به صورت سفارشی قابل تهیه می باشد و برای صنف هایی که نیاز به بازدهی بسیار بالایی دارند، طراحی شده است. ظاهر این دستگاه ها ایستاده و چرخدار بوده که می تواند بازدهی بسیار زیادی را برای کاربر ایجاد نماید.

3

در هنگام خرید توجه لازم را به خرج دهید تا دستگاهی مطابق با نیاز خود تهیه نمایید. انتخاب نادرست در این تجهیزات سبب می شود تا محصول نتواند پاسخگوی نیاز و یا حجم کاری شما باشد. برای مثال نمی توان سایز 12 را برای مصارف پرحجم استفاده نمود و یا حتی یک چرخ گوشت 42 را برای مراکز تهیه غذا استفاده کرد.

لازم به یاد آوری است که ساختار تولیدی این اقلام نیز به صورت رومیزی و ایستاده بوده که بر اساس همین مشخصه، هر مدل ارائه شده در گروهی طبقه بندی می شود.

آل اسکیل معتبر ترین مرکز جهت خرید انواع چرخ گوشت صنعتی

اعتماد کردن به بسیاری از مراکز جهت خرید اینترنتی کمی دشوار است چه بسا که رقم بالایی را بخواهید بپردازید. می خواهیم مجموعه را معرفی کنیم که بسیار قابل اعتماد بود و زمینه ای را فراهم کرده تا افراد به صورت حضوری نیز بتوانند خرید خود را انجام دهند و علاوه بر آن شاهد عملکرد شرکت از نزدیک نیز باشند.

مجموعه ی آل اسکیل با بیش از 10 سال سابقه ی درخشان یکی از مراکزی ست که علاوه بر سه روش خرید ( حضوری، تلفنی و آنلاین ) به ارائه خدمات ارزشمند دیگر که یکی از آن ها قیمت مناسب و رقابتی است، می پردازد. همچنین در نظر دارد تا کالا را با همان کیفیت اصل شرکت سازنده تقدیم مشتریان خود نماید تا در کنار قیمت بسیار مناسب آن ها، از کیفیت دستگاه ها نیز لذت فراوان را ببرند.

اگر با مطالعه ی مقاله ی بالا باز هم در خرید دچار تردید و سوالاتی هستید این امکان را برقرار کرده ایم که به صورت تلفنی مشاوره رایگان از کارشناسان فروش دریافت نمایید. در صورت خرید اینترنتی نیز مطمئن باشید که کالا فاقد هر گونه عیب و یا ایراداتی می باشد.