کلیپی از برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

حجم ویدیو: 0.99M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 مهران مدیری بازیگر معروف و محبوب کشورمان است که علاوه بر بازیگری به عنوان مجری و کارگردان نیز فعالیت می کند. مهران مدیری در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است. مهران مدیری جزو چهره های محبوب در میان مردم است و حضور فعالی در سینما و تلویزیون دارد. مهران مدیری چهره همه فن حریف دنیای هنر است.در ادامه به آخرین خبر از حاشیه مهران مدیری می پردازیم.

وی در خانواده‌ای هنردوست به دنیا آمد و فعالیت‌های هنری خود را از نخستین سال‌های نوجوانی شروع کرد و تا قبل از ورود به رشته تئاتر در دانشگاه، در چندین اثر نمایشی به عنوان بازیگر شرکت کرد.

مدیری تا سال 1372 با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و... روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت.

مدیری در سال‌های آغازین دهه 70، نخستین تجربه حضور خود را در برنامه‌های مذهبی تلویزیون تجربه کرد تا آنکه وارد وادی طنز نمایشی در تلویزیون شد. در مجموعه‌های تلویزیونی نوروز72- بازیگرـ و پرواز 57 - بازیگر و کارگردان- در بهار و زمستان 1372، به عنوان یک بازیگر کمدی معرفی شد.

در سال 81، او به همراه پیمان قاسم خانی؛ نویسنده، قومی را خلق کردند به نام «برره». آنها با طرح معضلات فرهنگی ساکنان روستای خیالی برره، رذایل اخلاقی اجتماع و سنت‌های غلط مردم آن را به نقد کشیدند.

مهران مدیری در کنار علاقمندی‌هایش به هنر نمایش و کارگردانی به عالم موسیقی نیز عشق خاصی دارد. او با انتشار نخستین آلبوم موسیقی‌اش در سال 79، در مقام خواننده با انتخاب ملودی‌ها و تصنیف‌ها ثابت کرد که موسیقی را خوب می‌شناسد.