بهترین شرایط خرید کولر گازی اقساطی – از هرجا خواستی قسطی خرید کن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

با نزدیک شدن به فصل گرما حتما به فکر خرید کولر گازی اقساطی هستید. حتما تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید تا با روشی برای خرید اقساطی از تمام فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی سراسر کشور آشنا شوید.

قسطا با فعالیت در حوزه ی لندتک امکان خرید اقساطی از تمام فروشگاه ها را برای شما فراهم کرده است. شما میتوانید با ثبت نام در سایت قسطا، تا سقف 20 میلیون تومان اعتبار دریافت کنید و نسبت به خرید اقساطی انواع کالا و خدماتی مثل تور اقساطی و... اقدام کنید.

مزیت قسطا نسبت به سایر لندتک ها

در مرحله اول توجه داشته باشید که برای دریافت اعتبار از قسطا نیازی به ضامن ندارید. علاوه بر این اعتباری که از قسطا دریافت میکنید در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطاکارت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در تمامی فروشگاه ها و دستگاه های کارتخوان معتبر میباشد. لذا میتوانید با قسطاکارت هرکالایی را از هر فروشگاهی در هر شهری بصورت نقدی بخرید و بعدا اقساط را به قسطا پرداخت کنید. به این ترتیب خرید اقساطی لوازم خانگی ، یخچال اقساطی ، گوشی اقساطی ، دوربین اقساطی و هر کالای دیگری به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

مراحل ثبت سفارش در قسطا

مراحل ثبت سفارش در سایت قسطا مطابق تصویر زیر میباشد. ابتدا، در سایت ثبت نام کنید و مدارک لازم را بارگذاری کنید. سپس مدارک شما توسط کارشناسان قسطا بررسی شده و مبلغی تا سقف 20 میلیون تومان به شما اختصاص داده خواهد شد. سپس شما مدارک مورد نیاز را برای قسطا پست میکنید. قسطا هم کارت اعتباری شما را پست میکند. حتی برای دریافت اعتبار از قسطا، نیاز به مراجعه حضوری ندارید و تمام مراحل بصورت آنلاین انجام خواهد شد.

پس از دریافت قسطاکارت، میتوانید از هر فروشگاهی بصورت نقدی خرید کنید و بعدا اقساط را به قسطا بازپرداخت کنید. برای محاسبه اقساط حتما به سایت قسطا مراجعه کنید.

2

چرا خرید کولرگازی اقساطی

با توجه به افزایش تورم ، خرید کالاهایی مثل کولرگازی با پس انداز کردن کار دشواری میباشد. یکی از روش های معمول برای حل این مشکل، خرید اقساطی میباشد. اما خرید اقساطی معمولا با چالش هایی همراه میباشد.

مثلا شاید فروشگاه مناسبی را پیدا نکیند که تسهیلات اقساطی ارائه دهد و یا شاید کالاهایی که بصورت اقساطی فروخته میشوند، کیفیت مناسبی نداشته باشند. اما با قسطاکارت این مشکلات حل خواهد شد. شما با قسطاکارت، محدودیتی در انتخاب کالا و فروشگاه ندارید و میتوانید با خیال راحت خرید کنید.

3

تور اقساطی با قسطاکارت

همانطور که گفته شد با قسطاکارت علاوه بر خرید کالا میتوانید نسبت به خرید اقساطی انواع خدمات هم اقدام کنید. مثلا تور اقساطی. از آنجا که معمولا هزینه تورهای مسافرتی  زیاد میباشد، استفاده از قسطاکارت در این زمینه میتواند بسیار مفید باشد. علاوه بر این با قسطاکارت میتوانید هزینه تورهای ایرانی و خارجی را قسطی پرداخت کنید. و  نسبت به خرید اقساطی بلیط هواپیما ، رزرو هتل و پرداخت اقساطی همه ی هزینه های یک تور مسافرتی اقدام کنید و از یک سفر عالی لذت ببرید.

4

کلام پایانی

اگر قصد دارید با تور سفر کنید و یا قصد خرید کالاهای گران قیمتی مثل کولرگازی را دارید. توصیه میکنیم حتما به سایت قسطا مراجعه کنید. با استفاده از خدمات قسطا میتوانید هزینه انواع کالا و خدمات را بدون ضامن بصورت قسطی پرداخت کنید.